کد خبر : 1987820 | 27 آذر 1402 ساعت 18:24 | 18.9K بازدید | 22 دیدگاه

پیروانی: فوتبال ما فریاد می‌زند VAR

امیرحسین پیروانی، مربی استقلال خوزستان، با حضور در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس در خصوص شرایط فنی و حواشی این دیدار به صحبت پرداخت.

پیروانی: فوتبال ما فریاد می‌زند VAR

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان که علی‌رغم نمایش فنی مناسب اما در کسب نتیجه پیروزی طی دیدارهای اخیر خود ناکام بوده، در دیداری سخت اکنون پرسپولیس را پیش‌رو دارد. امیرحسین پیروانی، مربی آبی‌های خوزستان، با حضور در نشست خبری درباره این دیدار و وضعیت تیمش گفت: بازی با پرسپولیس که تیمی خوب و بابرنامه است و سابقه درخشانی در فوتبال کشورمان و خصوصا در سالیان اخیر دارد، سخت خواهد بود. با کادرفنی فوق العاده‌ای که دارند با برنامه در دیدارهای خود ظاهر شده و با توجه به توانایی بازیکنان خود از این کیفیت سود می‌برند و از تمامی فضاها و کانال‌ها با سود بردن از کناره زمین، کار را برای حریفان سخت می‌کند. شناخت مناسبی از حریف داریم و با توجه به کیفیت حریف تمرینات را برنامه ریزی کردیم و برای بازیکنان خودمان شرح وظایف تعریف کردیم.

ویدئو: 319731

وی با اشاره به بازیکنان جوان استقلال خوزستان گفت: امیدواریم فردا بازیکنان جوان ما با یک بازی مسئولانه و دوندگی بالا و تلاش لازم کیفیت‌شان را به نمایش بگذارند. مهمترین موضوع کنترل هیجان بازیکنان بود، چرا که بازی با تیم‌های بزرگ مثل پرسپولیس هیجان خاصی را برای بازیکنان شکل می‌دهد. کیفیت و اسم بازیکنان در کنار حضور هواداران هیجان شکل می‌دهد و ما جلساتی در این خصوص داشتیم تا از این هیجان در راستای برنامه و هدف باشگاه خودمان سود ببریم.

پیروانی با اعلام مصدومان تیمش گفت: نسبت به بازی با نساجی ما سه بازیکن تاثیرگذار خودمان را در اختیار نخواهیم داشت. یک توفیق اجباری برای بازیکنان جوان دیگر تیم ما شده تا کیفیت خود را به نمایش بگذارد. ما به دلیل تعداد نفرات از حیث کمی با کمبود بازیکن بزرگسال مواجه هستیم. با این حال با توجه به اینکه نگاه کادرفنی به آینده تیم است، بازیکنان جوان فرصت خواهند داشت تا از این شرایط برای نمایش ایده‌آل بهره ببرند. بازیکنان جوان این فرصت را دارند که خود را به کادرفنی تحمیل کنند و با کیفیت و مسئولیت‌پذیری لازم نمایش کیفی خود را به اجرا بگذارند. ما همچنان به دنبال بازی زیبا خواهیم بود. نسبت به کیفیت بازی و جایگاه تناسب نداشته‌ایم اما به دنبال این خواهیم بود تا امتیاز لازم را کسب کنیم و به میانه جدول صعود کنیم.

مربی استقلال خوزستان در واکنش به سوالی که چرا تنها در بازی دربی از VAR استفاده شده و آیا سرخابی‌های پایتخت تافته جدابافته نسبت به دیگر تیم‌ها هستند اینطور واکنش نشان داد: امیدوارم هستیم این اتفاق خوب برای تمام تیم‌ها بیفتد. ما بزرگترین لطمه را از عدم وجود VAR خورده‌ایم و استقلال خوزستان در بازی‌های اخیر خود گل‌هایی دریافت کرده‌ایم و گل‌هایی از سوی تیم ما مردود شده که به زعم کارشناسان داوری، اشتباه بوده و استقلال خوزستان از این اشتباهات سهوی متضرر شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم تمامی تیم‌ها از این امکان سود ببرند. البته امیدوارم پیش از هر چیزی آموزش استفاده از آن بیاید! در بازی قبلی (دربی) که از VAR استفاده کردند، مشکلات اگر بیشتر از دیدارهای قبلی نبود که کمتر هم نبود. اعتراضات به تصمیمات VAR هم بود و امیدوارم آموزش آن هم بیاید. اینکه حالا از آن در یک بازی استفاده شده، اتفاق خوبی است و امیدوارم در ادامه شاهد حضور آن در تمامی بازی‌ها باشیم. هرچند مشکلاتی در این مسیر برای ورود آن وجود دارد که باعث شده تا امکان استفاده از آن در یک بازی شکل گیرد. ان‌شاءالله از سال آینده یا حتی نیم فصل این امکان فراهم شود. نیاز جامعه ماست و فوتبال ما فریاد می‌زند "VAR" و ان‌شاءالله هر چه زودتر شاهد استفاده از این امکان برای تمامی تیم‌ها باشیم.

دیدگاه‌ها