کد خبر : 1987822 | 27 آذر 1402 ساعت 18:33 | 14.6K بازدید | 29 دیدگاه

وی‌ای‌آر بیاورید تا یک نفر هم اعتراض نکند

ابراز تأسف مهاجم پیکان از ورزشگاه خالی تبریز

مهاجم پیکان خوشبین است با حضور کمک داور ویدیویی مشکلات داوری ایران به پایان برسد.

ابراز تأسف مهاجم پیکان از ورزشگاه خالی تبریز

به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان جهان، مهاجم تیم پیکان، پس از شکست تیمش برابر تراکتور که زمانی پیراهن آن را بر تن می‌کرد، در میکسدزون یادگار امام به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که به صورت خلاصه پرسش و مشروح پاسخ می‌خوانید؛

ویدئو: 319733

* بازی؟

- بازی که گفتم، پرفشار بود و دو تیم واقعا خوب پرس می‌کردند و بازی برای همین سخت شد. اخراجی دادند و برتری با ما بود ولی ایستگاهی گل خوردیم که باید حل کنیم مشکل را. وقتی حریف ده نفره است و این طوری گل می‌خورید، به هم می‌ریزید و در ادامه گل دوم را هم خوردیم. بازی که تمام شد و امیدوارم تراکتور قهرمان شود.

* هجمه مجازی؟

- مهم نیست هرچقدر می‌خواهند بنویسند. من همیشه گفتم تراکتوری‌ام. یک جا حرف‌های من را می‌بُرند و چهار نفر هم که ندیدند، می‌آیند کامنت می‌گذارند. من خاطراتی با این تیم دارم که فوتبال هم بازی نکنم تراکتوری‌ام. من ترک هستم و عاشق تیمم هستم. الان هم پیکانم و در مکتب تراکتور یاد گرفتم که پول حلال ببرم برای خانه و دیدید چگونه بازی کردم.

* گل آفساید؟

- در آن صحنه حس کردم از عقب اضافه شدم و کارشناسان باید بگویند. وی‌ای‌آر برای همین چیزهاست دیگر.

* تبعیض وی‌ای‌آر؟

- وقتی در یک بازی باشد، حق به حق‌دار می‌رسد. ساده است. باید وی‌ای‌آر بیاید که کسی در مورد داوری حرف نزند. ان‌شاءالله که بیاورند و بهتر شود. کیفیت لیگ خیلی بهتر خواهد شد.

* خالی بودن ورزشگاه؟

- خیلی ناراحت بودم تماشاگران نبودند. دوست داشتم ببینمشان دوباره. در سرما و گرما می‌آیند. امیدوارم که بیایند و یک قهرمانی لیگ با تراکتور بگیرند.

دیدگاه‌ها