کد خبر : 1987823 | 27 آذر 1402 ساعت 18:37 | 16.1K بازدید | 56 دیدگاه

اخراج بازیکن تراکتور شیرازه تیم ما را برهم زد

عنایتی: لباس پیکان به تن برخی گشاد شده

رضا عنایتی، سرمربی پیکان، در نشست خبری دیدار با تراکتور به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت.

عنایتی: لباس پیکان به تن برخی گشاد شده

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی تیم پیکان، بعد از قبول شکست دو بر صفر مقابل تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و در آغاز درباره این بازی اظهار داشت: دو نیمه‌ کاملا متفاوت داشتیم. نیمه اول شرایط خوبی بود و همه برنامه‌هایی را که داشتیم اجرا کردیم. اخراج بازیکن حریف برنامه‌های ما را به هم ریخت. فرق بازیکن باتجربه تراکتور با بازیکنان جوان ما اینجا مشخص شد. بازیکنان جوانی داریم و کم‌تجربه هستند و اخراج بازیکن تراکتور شیرازه تیم را از هم پاشید. اگر بازیکن خودمان اخراج می‌شد خیلی شرایط بهتری داشتیم. تا دقیقه 60 که بازیکن تراکتور اخراج نشده بود، شرایط بسیار خوب و موقعیت‌های زیادی داشتیم و تیم تراکتور نتوانست کاری روی دروازه ما انجام دهد.

ویدئو: 319728

او افزود: نبودن VAR به تیم ما ضربه زد و این موضوع یک مقدار نگران‌کننده شده است. این اشتباهات اکنون نگران کننده شده چون باعث افت تیم ما شده و یک گل سالم ما مردود اعلام شد. نمی‌دانم چرا این اشتباهات علیه تیم پیکان رخ می‌دهد. امیدوارم شرایطی فراهم شود که همه تیم‌ها در شرایط خاصی بازی کنند و اتفاقات خوبی برای فوتبالمان بیفتد. 
عنایتی درباره وضعیت شاگردانش توضیح داد: این بازی تمام شد. هر چه سریع‌تر باید ریکاوری شویم و برای بازی‌های بعدی آماده شویم. مطمئن هستم در نیم فصل هر چقدر سهمیه تیم ما باشد، تغییرات خواهیم داشت. پیراهن تیم پیکان برای بعضی بازیکنان گشاد شده و فکر کردند کار راحتی در این تیم دارند. تغییرات بزرگی در نیم فصل خواهیم داشت و تیم را در شرایط سخت درست می‌کنم و سعی می‎‌کنیم نقاط ضعف را برطرف کنیم. 

ویدئو: 319729

او در پایان نیز گفت: ما تمرینات منظمی داشتیم، علی الخصوص در بحث مهاجم. گلزنی باید در ذات یک بازیکن وجود داشته باشد. متاسفانه ما در تیم پیکان و حتی در لیگمان گلزن نداریم و در سطح دنیا، یک نفر از ایران طارمی شد. باید استعدادهای گلزنی را پیدا کرده و پرورش دهیم و سخت است، اما باید سعی کنیم با تمرینات بیشتر و در نیم فصل بازیکنی جذب کنیم که بتواند این مورد را برطرف کنیم. مالکیت‌داشتن و نتیجه‌نگرفتن مشکلات ما را برطرف نمی‌کند. ما باید مالکیت داشته باشیم، فوتبال زیبا بازی کنیم و هم نتیجه بگیریم. مالک باشیم و فوتبال زیبا اجرا کنیم اما نتیجه نگیریم فایده ندارد. نقاط ضعفی داریم و باید با تمرین برطرفشان کنیم.

دیدگاه‌ها