کد خبر : 1987830 | 27 آذر 1402 ساعت 18:52 | 41.4K بازدید | 64 دیدگاه

خمس: خسته‌ام و در چنین شرایطی برمی‌گردم اسپانیا!

سرمربی اسپانیایی تراکتور تاکید کرد با ادامه بی‌توجهی به خواسته‌هایش، ایران را ترک می‌کند.

خمس: خسته‌ام و در چنین شرایطی برمی‌گردم اسپانیا!

به گزارش "ورزش سه"، پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی تراکتور، در نشست خبری پس از بازی با پیکان گفت‌وگوی جالبی با خبرنگاران داشت. سرمربی محبوب هواداران تراکتور که این بازی بدون حضور آنها تیمش به پیروزی رسید، با سوالات پرچالشی در خصوص لیست بازیکنان هم مواجه شد. در ادامه جزئیات این نشست را می‌خوانید؛

ویدئو: 319742

* بازی بدون تماشاگران؟

- همیشه دوست داریم با هواداران بازی کنیم ولی دست ما نیست و امروز آنها را نداشتیم.

* تغییر استراتژی در نیمه دوم؟

- فکر می‌کنم تلاش بیش از اندازه بازیکنان بود که نتیجه گرفتیم. همه چیز علیه ما بود. تماشاگر نداشتیم، زمین خیلی بد بود. یک بازیکن کمتر داشتیم و داور هم سوت‌های اشتباه زیادی علیه ما داشت. ولی با همه این شرایط بازیکنان بازی را درآوردند. کار باشگاه برای صدور بیانیه هم درست است، چون قضاوت‌ها در بازی‌های گذشته عادلانه نبوده است. ما نمی‌خواهیم قضاوت به نفع ما باشد. فقط می‌خواهیم عادلانه سوت بزنند.

* برگشتن بازی با یک یار کمتر؟

- فکر می‌کنم به خاطر تلاش بچه‌ها بود. تلاش بیش از حد به خاطر اخراج بازیکن. شرایط زمین هم خیلی بد است و پارسال هم گفتم اینجا به مشکل می‌خوریم. زمین سنگین است و بچه‌ها باید انرژی بیشتری مصرف کنند. هیچکس هم برایش مهم نیست انگار و همه بی‌تفاوت از کنارش گذشتند و جوری شده که دارم خسته می‌شوم. بعضی وقت‌ها انرژی برای تمرین ندارم و وقتی خسته شوم  فکر می‌کنم خیلی زود برگردم اسپانیا (در این لحظه مترجم گفت فکر می‌کنم با این شرایط خیلی زیاد اینجا نباشد.).

عکاس: مهرداد نوع بشر

دیدگاه‌ها