کد خبر : 1987864 | 27 آذر 1402 ساعت 21:35 | 19.2K بازدید | 24 دیدگاه

گری نویل:

یونایتد مثل زمان مورینیو افتضاح بود!

گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، رویکرد تدافعی منچستریونایتد در بازی مقابل لیورپول را نقد کرد.

یونایتد مثل زمان مورینیو افتضاح بود!

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم‌های لیورپول و منجستریونایتد به تساوی 0-0 در ورزشگاه آنفیلد رسیدند. لیورپول با داشتن 34 شوت و مالکیت 69 درصدی، تیمی تهاجمی‌تر و برتر در زمین مسابقه بود.
در عوض، یونایتدها تنها 6 شوت به چهارچوب داشتند که البته شامل موقعیت‌های جدی برای گلزنی هم می‌شد. رافائل واران و جانی ایونز، مدافعان میانی، دو تن از بهترین بازیکنان یونایتد بودند، زیرا تیم تن‌هاخ در برهه‌هایی از مسابقه شدیدا تحت فشار بود.

اسطوره شیاطین سرخ، نگرش دفاعی تیم سابق خود را به روزهای ژوزه مورینیو تشبیه کرد که در زمان حضور در یونایتد، دو تساوی 0-0 از آنفیلد به دست آورد. نویل به اسکای اسپورت گفت: "منچستریونایتد واقعا ضعیف بازی کرد. در حدود 10، 15 دقیقه که سوبوسلای به زمین رفت و آنها [لیورپول] ترنت الکساندر-آرنولد و اندو را در خط میانی داشتند، تیمشان با ترکیب 4-2-4 بازی می‌کرد که بسیار تهاجمی بود.

1968347

این یک نتیجه خوب است، زیرا در آنفیلد یک تساوی همیشه خوب است، اما این یک عملکرد مثبت نبود. ما چند سال پیش [ژوزه] مورینیو را که به اینجا آمد و اینطور بازی کرد و 0-0 گرفت را زیر فشار انتقادات کشتیم! البته فکر می‌کنم این واقعیت که یونایتدها نسبت به قبل در دفاع کمی انعطاف‌پذیرتر بوده‌اند و این واقعیت که آنها دروازه خود را بسته نگه داشته‌اند خوب است، اما از نظر سطح عملکردی که شما را در مسابقات فوتبال پیروز می‌کند، نه، اوضاع خوب نیست.
قبل از بازی، تیم را دیدم. سعی کردم به آنها روحیه بد هم و حالا هم باید به آنها تبریک گفت زیرا هفته سختی برای آنها بوده است.
نمی‌توانم تصور کنم چقدر سخت بوده است، آنها انتقادات سنگینی را در این روزها شنیده‌اند و شاید بعد از این نتیجه در آنفیلد کمی با احترام با آنها برخورد شود."

دیدگاه‌ها