کد خبر : 1987866 | 27 آذر 1402 ساعت 21:37 | 37.6K بازدید | 12 دیدگاه

خستگی سامان پاشنه آشیل تیم توماس فرانک؛

محتوای جیب قدوس: وینگر فرانسوی و لهستانی اِمری!

نمایش عالی قدوس اونای امری را وادار به تعویضی نجات‌بخش برای ویلا کرد.

محتوای جیب قدوس: وینگر فرانسوی و لهستانی اِمری!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته از هفدهمین هفته لیگ برتر انگلیس برنتفورد در ورزشگاه خانگی خود میزبان استون ویلا بود که در نهایت در شرایطی با یک گل از تیم اونای امری پیش بودند، دریافت دو گل در پانزده دقیقه پایانی کار یاران قدوس را تمام کرد.
نکته ویژه این دیدار درخشش سامان قدوس در دوئل با دیابی و متی‌ کش بود؛ دو مهره کناری استون ویلا روی نفوذ از کانال‌های کناری برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشتند و طبق برنامه در شروع بازی سعی بر نفوذ داشتند اما حضور سامان قدوس تمام برنامه‌های این دو نفر را مختل کرد.

1968350

دیابی ۵ دوئل در این دیدار داشت که در ۴ دوئل مغلوب سامان قدوس شد و تنها یک دوئل را پیروز شد و متی کش هم ۶ بار اقدام به نفوذ کرد که سامان ۴ بار او را شکست داد. این دو بازیکن از نگاه سایت‌های آماری بدترین بازیکنان دیروز استون ویلا بودند و این موضوع زمانی به چشم آمد که امری، لئون بایلی را به عنوان تعویضی وارد زمین کرد و این ستاره جاماییکایی که جایگزین دیابی شده بود، از خستگی قدوس نهایت بهره را برد و روی هر دو گل اثر داشت. گل اول استون ویلا روی ارسال مستقیم بایلی و گل دوم پس از ارسال بایلی با اثرگذاری کامارا همراه شد که توپ به واتکینس رسید و او موفق به گلزنی شد.
البته این اتفاق هرگز دور از انتظار نبود، چرا که در بازی‌های قبلی هم از جمله تقابل با آرسنال، قدوس نشان داد در دوئل‌‌های دفاعی بازیکن بسیار کارآمدی است ‌و سامان در بازی دیروز بیشتر از هر بازیکنی تکل موفق و دوئل موفق داشت و شاید اگر مقداری هفت کرنری که ارسال کرد دقیق‌تر بود، بعید نبود شگفتی‌سازان این فصل لیگ برتر انگلیس در مقابل برنتفورد شگفت زده شوند.

دیدگاه‌ها