کد خبر : 1987873 | 27 آذر 1402 ساعت 21:58 | 30.9K بازدید | 30 دیدگاه

کارت زرد شجاع را پاک کنید! (عکس)

شجاع خلیل‌زاده امیدوار است کارت زردی که در بازی با پیکان گرفت بخشیده شود تا او بتواند تیمش را در انزلی همراهی بکند.

کارت زرد شجاع را پاک کنید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور تبریز در روزی که از حمایت هواداران خود با محکومیت انضباطی محروم بود، موفق شد با دو گل، پیکان را از پیش‌رو بردارد و سه امتیاز ارزشمند دیگر را به اندوخته‌های خود اضافه کند.

در این مسابقه اما اتفاقی تلخ برای شجاع خلیل‌زاده رخ داد. او در اواسط نیمه دوم برخوردی نه چندان شدید با بازیکن حریف داشت که داور در این صحنه دست به جیب شد و شجاع را با کارت زرد خود جریمه کرد.

1968391

مدافع باتجربه تراکتور اصلاً فکرش را هم نمی‌کرد در این صحنه کارت زرد بگیرد و همین اتفاق سبب شد او هفتمین کارت زرد این فصل خود را دریافت کند و از بازی بعدی تیمش محروم شد. او پیش‌تر یک محرومیت را به دلیل چهار کارته شدن سپری کرده بود و حالا با دریافت کارت مقابل استقلال، گل گهر و پیکان دوباره محروم شده است.

1968362

خلیل‌زاده پس از مسابقه در مورد آن صحنه صحبت کرد و مدعی شد که اصلاً برخوردی با بازیکن حریف نداشته و درخواست بازبینی صحنه برای بخشیده شدن کارت زردش را داشت. جالب اینکه شجاع از عملکرد داور در این مسابقه تشکر کرد، اما امیدوار است تجدید نظری در خصوص تصمیم داور در آن صحنه صورت بگیرد. او در این خصوص گفت: "یک خواهشی دارم که فیلم را بازبینی کنند. من در آن صحنه اصلا به بازیکن حریف نخوردم، ولی با دریافت کارت زرد محروم شدم‌. من اصلا به بازیکن حریف نخوردم و کارت گرفتم. داور هم اشتباه می‌کند و وی‌ای‌آر هم نیست. این صحنه را بازبینی کنند، چون من برای بازی بعدی الکی محروم شدم."

حال باید دید آیا به درخواست مدافع تراکتور برای بازبینی مجدد صحنه پس از بازی و بخشیده شدن احتمالی کارت زرد او توجهی می‌شود یا خیر. تراکتور هفته آینده بازی حساسی با ملوان بندر انزلی دارد که این روزها بسیار قدرتمند نشان داده و جزء تیم‌های بالانشین لیگ برتر است.

دیدگاه‌ها