کد خبر : 1987904 | 27 آذر 1402 ساعت 23:49 | 9.8K بازدید | 12 دیدگاه

خدا را شکر نه غولیم و نه بچه غول

ویسی: گفتم این سه بازی هستم و اعصابم راحت!

عبدالله ویسی می‌گوید برخی هواداران صنعت نفت را به سمت حمایت نکردن سوق می‌دهند.

ویسی: گفتم این سه بازی هستم و اعصابم راحت!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی دوشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی شمس آذر و صنعت نفت در جمع خبرنگاران گفت: با تیمی بازی داریم که خیلی زود شخصیت لیگ برتری پیدا کرد. شمس آذر برخلاف بسیاری از تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر صعود می‌کنند و عادت به لیگ برتر ندارنر، تیمی است که خیلی زود شخصیت خودش را پیدا کرده و با انرژی و پرتلاش بازی می‌کند و ما کاملاً بر ویژگی‌های شمس آذر واقفیم و می‌دانیم که باید انرژی بیش‌تری در این بازی بگذاریم و با دوندگی خیلی بیشتر مقابل تیم خوب شمس آذر بازی کنیم.

او با بیان این‌که به مردم قزوین به خاطر تیم خوب شمس آذر تبریک می‌گویم، عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم در این بازی امتیاز خوبی کسب کنیم و با دست پر خارج شویم و جایگاه مناسبی در جدول رده‌بندی به دست بیاوریم؛ مردم آبادان را خوشحال کنیم و برای شروع نیم فصل دوم استرسی نداشته باشیم.

این سرمربی در پاسخ به این سوال که به چه دلیل بعد از استعفا دوباره به صنعت نفت بازگشته، بیان کرد: تا مربی نباشی نمی‌توانی کنار خط و فشاری که روی مربی وجود دارد را درک کنی. خدا آقای یاوری را رحمت کند که می‌گفت اگر می‌خواهی بازیکنی را نفرین کنی به او بگو که امیدوارم مربی بشوی. فشار آنقدر زیاد است که ممکن است دست به خودکشی بزنی! در کنفرانس مطبوعاتی گفتم از تیم می‌روم جدی هم گفتم اما بازیکنان قابل احترام‌مان و مسئولان باشگاه لطف داشتند و خواستند در این سه بازی باشم و تا پایان نیم‌فصل بمانم. دوست نداشتم از آبادان جدا بشوم. پارسال مسئولین، رسانه، مردم و همه سنگ تمام گذاشتند که تیم ماند.

وی ادامه داد: اما الان دارند اذیت می‌کنند و طوری سوق می‌دهند که اتفاقات ناگوار برای مردم رقم بخورد و نمی‌خواهم این را ببینم. صنعت نفت آبادان هر ساله برای سقوط نکردن می‌جنگد و امسال هم شرایط همان‌طور است اگر برای سهمیه آسیا بسته شده بودیم باید به ما بد و بیراه می‌گفتند.

1955511

ویسی در ادامه گفت: آقای منصوریان ۱۳ هفته برد نداشت و کسی حرف نزد. مردم من را خواستند و هر زمان نخواهند می‌روم. با تمام وجود کار می‌کنم که استرس پارسال را نداشته باشند. اینکه بعضی‌ها فرافکنی کنند و اعصاب مردم را خرد کنند و از دقیقه ۲ به من بد و بیراه بگویند خوب نیست. بازیکن خانواده دارد و وقتی به او فحاشی می‌کنید برای ما بازیکن نمی‌شود. الان بهترین تیم‌های ما شمس آذر و ملوان هستند. جدای سپاهان، این دو تیم دارند چشم‌نواز بازی می‌کنند چون حمایت می‌شوند. ما را اذیت می‌کنند و امیدوارم باهوش باشند. چرا هرسال باید دو، سه تا مربی در آبادان عوض شود‌. من سه سال در استقلال خوزستان بودم، یک سال با تفاضل ماندیم، یک سال پلی آف رفتیم و سال سوم قهرمان شدیم. شما که از من قهرمانی نخواستید.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان اضافه کرد: صنعت نفت سومین تیم کم‌هزینه لیگ بعد از پیکان و شمس آذر است و با بودجه ۹۰ میلیارد تومانی وارد مسابقات امسال شده، مقصر شرایط فعلی تیم ما هیچکس نیست به جز عده‌ای که تماشاگران را به سوی حمایت نکردن سوق می‌دهند. با ۹۰ میلیاردی که هنوز ندادید از من چه می‌خواهید که فحاشی می‌کنید؟ چرا در یک فصل باید ۴ تا مربی اخراج بشود؟ مردم آبادان لیاقت بهترین‌ها را دارند.

او در مورد اینکه به شمس آذر غول کش می‌گویند گفت: خداراشکر ما غول نیستیم، بچه غول هم نیستیم و می‌دانیم با چه تیمی بازی داریم. کادرفنی و بازیکنان‌شان را می‌شناسم و احترام زیادی به ملوان و شمس آذر می‌گذاریم. با تمام وجود بازی می‌کنیم تا یک صنعت متفاوت ببینید.

ویسی در مورد ماندنش اضافه کرد: گفتند این سه بازی بمان چون الان نمی‌توانیم مربی بیاوریم و بزرگان تیم از من خواستند و حتی لیدرها به خانه من آمدند و فعلا این سه بازی هستم. فعلا اعصابم راحت است و چیزی که باید اتفاق بیفتد، می‌افتد.

ویسی در مورد شرایط عجیب‌شان در بازی‌های خانگی عنوان کرد: استرس دلیل گل خوردن صنعت نفت آبادان در دقایق ابتدایی بازی‌های خانگی و تعداد بالای بازیکنان اخراجی این تیم است. بازیکن عصبی می‌شود و آن چیزی می‌شود که نباید‌. صددرصد غیرفنی است.

او در مورد اینکه خارج از خانه بهتر امتیاز می‌گیرند گفت: برای امتیاز آمده‌ایم و تک امتیاز می‌تواند دو پله جایگاه ما را تغییر بدهد. سه امتیاز هم بگیریم با خیال راحت‌تر سراغ نیم فصل می‌رویم، چه باشم چه نباشم. هر اتفاقی نیم فصل اول بیفتد، ۸۰ درصد در نیم فصل دوم تکرار می‌شود. دو تیم پایین جدول نیم فصل اول حداقل یکی می‌افتد و اگر بالای منطقه سقوط باشیم آخر فصل هم همان‌جاییم‌.

دیدگاه‌ها