کد خبر : 1988029 | 28 آذر 1402 ساعت 13:50 | 11.9K بازدید | 17 دیدگاه

مسئولیت بزرگ ستاره جدید: تو نماد بایرن هستی

لوتار ماتئوس، ستاره سابق بایرن مونیخ، از هری کین به عنوان نماد این باشگاه نام برد.

مسئولیت بزرگ ستاره جدید: تو نماد بایرن هستی

به گزارش "ورزش سه"، کین خیلی زود پس از ترک تاتنهام و پیوستن به بایرن مونیخ توانست به ستاره بی چون و چرای این تیم تبدیل شود و قدرتش را در خط حمله آنها به نمایش بگذارد. 

آمار خیره‌کننده گلزنی او در ترکیب تیم توماس توخل باعث شد که دلیل اصرار مدیران این باشگاه برای خرید او با مبلغ هنگفت 100 میلیون یورو مشخص شود و خیلی زود هم خودش را به یکی از بازیکنان محبوب هواداران این تیم تبدیل کند. 

ماتئوس در گفتگو با اسکای اسپورت درباره شرایط کین اظهار داشت: «او خیلی خوب است، خیلی خیلی خوب است. نه فقط در زمین، بلکه او به نماد بایرن تبدیل شده است. نه فقط در آلمان، بلکه حضور او باعث می‌شود که بوندسلیگا وجهه خوبی در زمین بین المللی داشته باشد و سود بیشتری جذب کند. 

1968404

هری خرید بسیار خوبی است و ما از حضورش در اینجا بسیار خوشحال هستیم. او حالا در 15 بازی گل زده و 20 گل زده در بوندسلیگا دارد که نشان می‌دهد گلزن درجه یکی است و رابطه خیلی نزدیکی هم با هواداران بایرن برقرار کرده است. 

رابطه این بازیکن با رسانه‌ها هم خیلی خوب است. او همیشه مصاحبه می‌کند. کین سفیر بسیار خوبی برای انگلیس است و ما نمی‌توانستیم سفیری بهتر از او از انگلیس در حال حاضر داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها