کد خبر : 1988042 | 28 آذر 1402 ساعت 14:30 | 16.9K بازدید | 13 دیدگاه

رکورد جذاب ستاره سیتی: بالاتر از کریس رونالدو!

متئو کواچیچ، ستاره منچسترسیتی، این فرصت را خواهد داشت که در صورت قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها رکورد ویژه‌ای را به نام خودش ثبت کند.

رکورد جذاب ستاره سیتی: بالاتر از کریس رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در مرحله نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌ها که به میزبانی عربستان برگزار می‌شود باید روبروی اوراوا ردز به میدان برود. 

شاگردان پپ گواردیولا این فرصت را دارند که با پیروزی برابر این تیم راهی دیدار فینال شوند و به کسب یک جام قهرمانی دیگر در فاصله چند ماه پس از فتح لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا امیدوار باشند. 

کواچیچ هم در این میان این شانس را دارد که رکوردی جذاب را به نام خودش ثبت کند. او پیش از این سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان با رئال مادرید را داشت و پس از پیوستن به چلسی توانست با این تیم هم به این جام دست پیدا کند. این بازیکن با هر دو تیم راهی جام جهانی باشگاه‌ها شد و جام قهرمانی این مسابقات را هم بالای سر برد.

1968636

او در تابستان 2023 به منچسترسیتی پیوست و خیلی زود قهرمانی در سوپرجام یوفا را با این تیم تجربه کرد و حالا به دنبال کسب دومین جام قهرمانی با پیراهن سیتی است تا به اولین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود که قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را با سه تیم مختلف تجربه کرده است. 

این ستاره کروات در صورتی که موفق به کسب این افتخار شود بالاتر از بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو، تونی کروس، داوید آلابا و آنتونیو رودیگر خواهد ایستاد که هر کدام این قهرمانی را با دو تیم مختلف در کارنامه داشته‌اند.

دیدگاه‌ها