کد خبر : 1988164 | 28 آذر 1402 ساعت 20:45 | 15.9K بازدید | 13 دیدگاه

ژابی: باور کنید به اندازه شما درگیر رکوردها نیستم!

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، می‌گوید چیزی به جز پیروزی در بازی بعدی برایش مهم نیست و رکوردهای احتمالی ذهنش را درگیر نمی‌کند.

ژابی: باور کنید به اندازه شما درگیر رکوردها نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم بسیار خوبی که ژابی آلونسو برای این فصل آماده کرده است یکی از بزرگترین شگفتی‌های فصل اروپا محسوب می‌شود. این تیم بدون شکست و تنها با سه تساوی در رقابت‌های بوندسلیگا در پایان هفته پانزدهم با یک بازی بیشتر و چهار امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ در صدر جدول قرار دارد.

بایرلورکوزن تا همین جای کار هم بهترین شروع تاریخ خود را در بوندسلیگا تجربه کرده است و با نباختن جلوی بوخوم در بازی روز چهارشنبه می‌تواند به رکورد 25 بازی پیاپی بدون شکست برسد که رکوردی جدید برای یک تیم آلمانی است. اما برای ژابی آلونسو، تنها پیروزی برای پایان دادن به سال با خیال راحت و پویایی تیمش اهمیت دارد.

1968830

او در پاسخ به سوالی در مورد احتمال دستیابی به این رکورد خارق العاده به خبرنگاران جواب داد: "نمی‌خواهم زیاد بهش فکر کنم. این رکوردها نتیجه منطقی کار خوب ماست. اگر موفق شویم به آن برسیم، عالی خواهد بود. اما هدف ما این رکوردها نیستند. ما می‌خواهیم در این مسابقه پیروز شویم تا برای اولین بازی خود در سال آینده برابر آگزبورگ (13 ژانویه) در بهترین شرایط روحی قرار داشته باشیم. شکستن رکورد با روندی مثل روند ما طبیعی است، اما این چیزی نیست که بخواهد ذهن من را مشغول کند. این چیزها برای شما بیشتر اهمیت دارند. (می‌خندد)"

دیدگاه‌ها