کد خبر : 1988204 | 28 آذر 1402 ساعت 23:48 | 7K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره یوونتوس: در رختکن از قهرمانی حرف می‌زنیم

مانوئل لوکاتلی، هافبک یوونتوس، بر رویای قهرمانی همبازیانش تاکید کرد و اینکه علاقه دارد تا تیمش به این عنوان دست پیدا کند.

ستاره یوونتوس: در رختکن از قهرمانی حرف می‌زنیم

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل لوکاتلی تأیید می‌کند که بازیکنان یوونتوس در رختکن درباره "رویای اسکودتو" صحبت می‌کنند اما از طرفی اینتر تیمی است که می‌تواند آن‌ها را به چالش بکشد.

بیانکونری پس از تساوی 1-1 خارج از خانه مقابل جنوا، 4 امتیاز از اینتر صدرنشین عقب افتاده است. لوکاتلی در مراسم اهدای جوایز CONI Lombardia به خبرنگاران گفت: "در کل سال مثبتی داشتیم، ما فصل خوبی را پشت سر می‌گذاریم و در مسیر درستی هستیم. اینتر تیم بسیار قدرتمندی است، مهمتر از همه آن‌ها بازیکنان تعیین کننده‌ای دارند که به سطح خوبی از بلوغ حرفه‌ای رسیده‌اند. باید به مسیر خود ادامه دهیم و فقط روی خودمان تمرکز کنیم تا برخی از بازیکنان جوان به بلوغ کامل برسند. ما اهدافمان را دنبال می‌کنیم و تمام تلاشمان را تا پایان فصل خواهیم کرد."

1968912

رویای قهرمانی؟
واضح است که ما این رویا را داریم و درباره آن حرف می‌زنیم. باید برای رسیدن به اهداف و رویاهایمان تلاش کنیم. وقتی در رتبه دوم قرار می‌گیرید، مجبور می‌شوید رو به جلو حرکت کنید.

خداحافظی جورجیو کیه‌لینی؟
کیه‌لینی مثل برادر بزرگترم است، او در عروسی من شرکت کرد و ما اغلب با هم صحبت می‌کنیم. وقتی با او بازی می‌کردم، سعی می‌کردم هر رازی را که می‌توانستم از او یاد بگیرم. او یک انسان استثنایی است.

دیدگاه‌ها