کد خبر : 1988234 | 29 آذر 1402 ساعت 01:58 | 15.2K بازدید | 10 دیدگاه

چلسی ۱ (۴)-(۲) ۱ نیوکسل: صعود به نیمه‌نهایی با کمک تریپیر!

چلسی با پیروزی ۴-۲ در ضربات پنالتی مقابل نیوکسل، به مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه صعود کرد.

چلسی ۱ (۴)-(۲) ۱ نیوکسل: صعود به نیمه‌نهایی با کمک تریپیر!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی و نیوکسل در مرحله یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس در برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند. بازی در وقت‌های قانونی به تساوی ۱-۱ رسید و شاگردان مائوریسیو پوچتینو موفق شدند ضیافت پنالتی‌ها را ۴-۲ ببرند و به نیمه‌نهایی بروند.

ویدئو: 319941

در دقیقه ۷ ضربه خطرناک کانر گالاگر از پشت محوطه جریمه به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

در دقیقه ۱۶ روی پاس اشتباه لوی کولویل، کالوم ویلسون در موقعیت خوبی قرار گرفت. او از بین سه مدافع چلسی عبور کرد و با اشتباه بنوا بادیاشیل که صاحب توپ شد اما دوباره آن را به او برگرداند، موفق شد با دروازه‌بان تک به تک شود و گل اول بازی را به ثمر برساند.

1968967

در دقیقه ۲۸ استرلینگ در محوطه جریمه نیوکسل صاحب توپ شد اما ضربه‌اش با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۸ آرماندو برویا گل مساوی را زد اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت و گل مردود شد.

نیمه اول بازی با برتری ۱-۰ نیوکسل خاتمه یافت.

در دقیقه ۵۵ توپ در محوطه نیوکسل به جکسون رسید. او پشت به دروازه بود و موفق شد با چرخشی زیبا در موقعیتی خوب قرار گیرد اما ضربه‌اش با اختلاف کمی از کنار دروازه عبور کرد.

در ادامه بازی نیوکسل به خوبی از اندوخته ارزشمندش دفاع کرد و چلسی نتوانست دروازه تیم مهمان را تهدید کند تا اینکه در دقیقه ۲+۹۰ روی ارسالی از سمت راست به محوطه جریمه نیوکسل، کیه‌ران تریپیر با استپ اشتباه توپ، آن را به مقابل پای مودریک انداخت و ستاره اوکراینی چلسی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. چند دقیقه بعد داور سوت پایان بازی را زد و بازی مستقیماً به ضربات پنالتی کشیده شد.

1968968

در ضربات پنالتی بازیکنان چلسی ۴ پنالتی‌شان را گل کردند اما از نیوکسل کیه‌ران تریپیر و مت ریچی پنالتی‌هایشان را از دست دادند و آبی‌ها با پیروزی ۴-۲ در ضربات پنالتی به مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه صعود کردند.

دیدگاه‌ها