کد خبر : 1988259 | 29 آذر 1402 ساعت 10:59 | 18.2K بازدید | 10 دیدگاه

اقدام جالب ستاره چلسی: دل‌جویی از عامل حذف نیوکسل!

میخایلو مودریک، ستاره چلسی، پس از پیروزی تیمش برابر نیوکسل پیامی برای کیه‌ران تریپیه فرستاد.

اقدام جالب ستاره چلسی: دل‌جویی از عامل حذف نیوکسل!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس روبه‌روی نیوکسل قرار گرفت و موفق شد در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی برسد. 

شاگردان ادی هاو خیلی زود روی اشتباه مدافع چلسی به گل رسیدند و سعی کردند در غیاب چند ستاره کلیدی از این گل محافظت کنند و رو به دفاع همه جانبه آوردند تا تلاش آبی‌های لندن برای باز کردن دروازه آنها به نتیجه نرسد. 

اما این مودریک بود که توانست در لحظات پایانی روی اشتباه تریپیه دروازه نیوکسل را باز کند و بازی را به ضربات پنالتی بکشاند. اتفاق تلخی که برای این این بازیکن نیوکسل رخ داد این بود که او با روحیه پایینش ضربه پنالتی را هم از دست داد تا مقصر اول حذف تیمش لقب بگیرد. 

بسیاری از تماشاگران در زمانی که بازیکنان چلسی مشغول خوشحالی از صعود به مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه بودند متوجه ناراحتی شدید تریپیه شدند و این اتفاق از چشم مودریک هم پنهان نماند. 

1969020

این ستاره اوکراینی پس از پایان بازی با انتشار تصویری در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت: «کیه‌ران، من فقط می‌خواهم به تو بگویم که قوی بمان، اتفاقات بد گاهی رخ می‌دهند اما من فکر می‌کنم که تو فوتبالیست قدرتمندی هستی، هر اتفاقی هم که می‌خواهد رخ دهد.»

دیدگاه‌ها