کد خبر : 1988314 | 30 آذر 1402 ساعت 02:13 | 15.7K بازدید | 19 دیدگاه

ستاره‌های سخاوتمند پرسپولیس

همه از ستاره‌های پرسپولیس پیراهن می‌خواهند!

بعد از اینکه یک هوادار نوجوان در بازی با الدحیل از گئورگی گولسیانی تقاضای لباس کرد و به خواسته‌اش رسید حالا این حرکت در تمام ورزشگاه‌ها تکرار می‌شود.

همه از ستاره‌های پرسپولیس پیراهن می‌خواهند!

به گزارش "ورزش سه"، برای اولین‌بار در بازی‌های داخلی، یک هوادار نوجوان با تهیه پلاکاردی خطاب به گولسیانی از او تقاضای پیراهن کرد. هر چند شرایط بغرنج بازی با الدحیل اجازه نداد تا ستاره گرجستانی پرسپولیس در جریان بازی این هوادار را ببیند و به خواسته‌اش برساند اما بعدا با انتشار تصویر این هوادار در فضای مجازی ، گولسیانی درخواست کرد هوادار نوجوان را برایش پیدا کنند و البته این هوادار به خواسته‌اش رسید.

در بازی دیگری هواداری با تهیه پلاکارد از بیرانوند درخواست دستکش‌هایش را داشت و گفت گلری می‌کند و دوست دارد دستکش‌های گلر پرسپولیس و تیم ملی را داشته باشد که بیرو هم این هوادار را پیدا کرد و یک جفت دستکش به او هدیه داد. حالا و با سخاوتنمندی که ستاره‌های پرسپولیس از خود نشان دادند در اهواز نیز چند هوادار از سروش رفیعی و گولسیانی درخواست پیراهن کردند و تصاویر مربوط به درخواست لباس از سروش نیز در ورزشگاه غدیر ثبت شده است.

در عین حال با حرکتی که رفیعی پس از بازی با هوادار انجام داد و برای تعدادی هوادار تا آخر فصل بلیت رایگان بازی‌های خانگی پرسپولیس را تهیه کرد به نظر می‌رسد که این ستاره پرسپولیس هم با سخاوتمندی‌اش پیراهن خود را تقدیم این هوادار پرسپولیس کند و احتمالا این داستان در بازی‌های بعدی نیز ادامه خواهد یافت.

عکس: محمد احمدزاده

1969119

دیدگاه‌ها