کد خبر : 1988318 | 29 آذر 1402 ساعت 15:18 | 7.2K بازدید | 2 دیدگاه

کلافکی سرمربی یونانی برای یک راه حل (عکس)

تیم فوتبال گل گهر در آلومینیوم پنجمین تساوی فصل را در بازی دوازدهم تجربه کرد.

کلافکی سرمربی یونانی برای یک راه حل (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه", مارینوس اوزونیدیس پس از اینکه شاگردانش توانستند مقابل صنعت نفت به چند هفته ناکامی در کسب نتایج دلخواه خاتمه دهند، امیدوار بود در اراک هم تیمش بتواند پیروز شود و به پنجمین برد فصل دست پیدا کند، اما با وجود اینکه سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی در مصاف با آلومینیوم روز خوبی را پشت سر گذاشتند، اما بار دیگر نتوانستند از موقعیت‌هایشان بهره لازم را ببرند. 

این اتفاقی بود که دو هفته پیش در قزوین نیز برای گل گهر اتفاق رخ داد و شاگردان اوزونیدیس موقعیت‌های گلزنی‌ای که ایجاد می‌کردند را یکی پس از دیگری از دست می‌دادند. 
به نظر می‌رسد یکی از مشکلات این فصل گل‌گهر با کادر فنی جدید عدم استفاده بهینه از موقعیت‌های گلزنی است که در لیگ پرفشار و فیزیکی ایران منجر به رقم خوردن ۶ تساوی برابر سیرجانی‌ها شده است. 

مارینوس روز گذشته در ورزشگاه امام خمینی اراک به همین دلیل کلافه بود و بارها در کنار خط با هادی عقیلی برای پیدا کردن راهکاری مناسب که تیمش با امتیازات کامل زمین را ترک کند، مشورت کرد. با این حال وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، یک تساوی دیگر در جدول به نام دو تیم ثبت شد. 
گل‌گهر که طی سه فصل گذشته با امیر قلعه‌نویی یکی از بالانیشنان لیگ برتر بوده امیدوار است این روند با سرمربی یونانی هم ادامه پیدا کند. البته تا این‌جای کار هم همینطور ماجرا برای آنها پیش رفته و اگر بازیکنان گل‌گهر در بخش هجومی بادقت‌تر عمل کنند، در هفته‌های آینده با توجه به یک بازی عقب افتاده شرایط بهتر هم خواهد شد.

1969130
1969131

دیدگاه‌ها