کد خبر : 1988395 | 29 آذر 1402 ساعت 19:47 | 12.1K بازدید | 24 دیدگاه

لیورپول-وستهام: این جام اصلا نباید از دست برود

لیورپول در بازی یک چهارم نهایی جام اتحادیه امشب از وستهام میزبانی می‌کند.

لیورپول-وستهام: این جام اصلا نباید از دست برود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعت 20 امشب به وقت لیورپول و 23:30 به وقت تهران در بازی حساس جام اتحادیه به مصاف وستهام می‌رود. لیورپول پس از تساوی برابر منچستریونایتد، دیداری که در آن انتظار پیروزی داشت، اکنون به دنبال جبران است. از سوی دیگر، وستهام با پیروزی 3-0 مقابل ولورهمپتون، با اعتماد به نفس بالایی پا به این مسابقه می‌گذارد.

با توجه به حذف تیم‌های مدعی همچون نیوکسل و اورتون توسط چلسی و فولام در بازی شب گذشته، پیروزی در این بازی می‌تواند شانس لیورپول برای کسب عنوان قهرمانی جام اتحادیه را افزایش دهد.

با این حال، لیورپول روز یکشنبه یک بازی مهم و سرنوشت‌ساز را برابر آرسنال، یکی از رقبای اصلی خود برای قهرمانی در لیگ برتر، پیش رو دارد. این موضوع ممکن است روی ترکیب تیم و نحوه بازی آن‌ها در مسابقه امشب تأثیر بگذارد.

1969234

لیورپول در حال حاضر بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. جوئل ماتیپ (آسیب‌دیدگی زانو)، تیاگو آلکانتارا (آسیب‌دیدگی کشاله ران/ لگن)، دیوگو ژوتا (آسیب‌دیدگی ران)، اندرو رابرتسون (آسیب‌دیدگی شانه)، الکسیس مک آلیستر (آسیب‌دیدگی زانو) و استفان باجسِتیک ماکیه‌را (آسیب‌دیدگی ساق پا/ پاشنه) در بازی امشب غایب هستند. رایان گراونبرخ نیز که دچار آسیب‌دیدگی ران شده، وضعیتش برای بازی امشب مشخص نیست.

در مقابل، وستهام تنها با یک مصدوم یعنی مایکل آنتونیو (آسیب‌دیدگی زانو) وارد این بازی می‌شود.

این دیدار می‌تواند برای هر دو تیم سرنوشت‌ساز باشد. لیورپول که به دنبال جبران ناکامی‌های اخیر است و وستهام که می‌خواهد به روند پیروزی‌هایش ادامه دهد. مطمئنا هواداران فوتبال شاهد یک مسابقه پرتنش و جذاب خواهند بود.

کوروش آصفی - لیورپول

دیدگاه‌ها