کد خبر : 1988449 | 30 آذر 1402 ساعت 05:05 | 11.2K بازدید | 17 دیدگاه

طاهرخانی: این نیمی از مسیر صعود ماست

هافبک خیبر خرم آباد با ابراز رضایت از شرایط تیمش مدعی است آنها با حمایت هواداران نیم دیگر باقی مانده از مسیر را تا دستیابی به امتیاز صعود دنبال خواهند کرد.

طاهرخانی: این نیمی از مسیر صعود ماست

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم آباد نیم فصل را با اختلاف یک امتیازی با صدر جدول در جستجوی صعود به لیگ برتر است و حمید طاهرخانی هافبک اسبق پرسپولیس با امیدواری بالایی از احتمال رقم خوردن این اتفاق می‌گوید.

طاهرخانی که نیم فصل خوبی را در این تیم پشت سر گذاشته با اشاره به روند تیمش گفت: شایستگی حضور در صدر جدول را هم داشتیم اما در برخی بازی‌ها ناباورانه امتیاز از دست دادیم. با این حال خوشحالیم که در نیم فصل در رقابتی جدی برای صعود قرار داریم و این مسیر را تا رسیدن به هدف دنبال خواهیم کرد.

1969336

مهاجم گلزن خیبر درباره عملکرد خودش می‌‎گوید: تیم فوق العاده‌ای داریم که از مالک تا مدیریت و کادرفنی و بازیکنان در تلاش برای خوشحالی هواداران خونگرم خرم آبادی هستند. آنها حامی اصلی ما برای رقم خوردن اتفاق بزرگ صعود در پایان فصل هستند و امیدواریم بتوانیم این مهم را به سرانجام برسانیم. این نیمی از مسیر صعود ما بود که البته با اختلاف یک امتیازی در رده دوم قرار گرفته‌ایم. باید در نیم فصل دوم تلاش بیشتری داشته باشیم تا حسرت نخوریم. خوشحالم که من هم به عنوان جزئی از این تیم در تلاش هستم تا یک صعود بزرگ را در کنار هم شکل دهیم.

طاهرخانی با اشاره به هواداران این تیم گفت: من در پرسپولیس  حضور داشتم و جو خوبی را طی آن سال‌ها تجربه کردم. اما به جرات می‌توانم بگویم هواداران خرم آبادی فوق العاده هستند و جای آنها واقعا در لیگ برتر خالی است. در دیدارهای خانگی‌مان حس فوق العاده‌ای از آنها می‌گیریم و تلاش خواهیم کرد تا بیش از گذشته باعث خوشحالی آنها شویم.

دیدگاه‌ها