کد خبر : 1988450 | 29 آذر 1402 ساعت 23:47 | 16.6K بازدید | 14 دیدگاه

اشتباه عجیب ستاره بارسا: پاس گل آرائوخو به حریف!

رونالد آرائوخو، ستاره بارسلونا، در بازی امشب تیمش مقابل آلمریا، مرتکب یک اشتباه مرگبار شد‌.

اشتباه عجیب ستاره بارسا: پاس گل آرائوخو به حریف!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در چارچوب هفته هجدهم لالیگا میزبان آلمریا بود. آنها در یک دیدار سخت و نفس‌گیر موفق شدند این تیم را با نتیجه ۳-۲ شکست دهند و پس از سه بازی دوباره به پیروزی دست پیدا کنند.

آبی‌اناری‌ها ابتدا با گل رافینیا پیش افتادند اما در همان نیمه اول گل مساوی را دریافت کردند و ناکام به رختکن رفتند. در حالی که در دقیقه ۶۰ سرجی روبرتو گل دوم بارسا زد و دوباره تیمش را به برتری رساند، اما حدود ۱۰ دقیقه پس از این گل رونالد آرائوخو با حرکتی عجیب و غیرقابل انتظار گل دوم را تقدیم آلمریا کرد‌.

1969338

روی ارسالی از بازیکنان آلمریا، اینیاکی پنیا از دروازه خارج شد تا به راحتی توپ را نصیب خود کند اما آرائوخو دخالت کرد و با مزاحمت او توپ از دست پنیا خارج شد و به مقابل پای ادگار گونزالز افتاد و او موفق شد دروازه خالی را باز کند.

1969339

با اینکه بارسا گل سوم را در دقایق پایانی به ثمر رساند و پیروز بازی شد، اما گل دوم آلمریا، علاوه‌بر اشتباه آرائوخو، یک نکته منفی دیگر نیز برای شاگردان ژاوی هرناندز به همراه داشت. آبی‌اناری‌ها که در ۳۸ بازی از لالیگای فصل گذشته ۲۰ گل دریافت کرده بودند، در این فصل کاملا برعکس ظاهر شدند و در همین ۱۸ بازی ابتدای فصل، ۲۱ گل خورده‌اند و ضعف آشکار خط دفاعی این تیم را نشان می‌دهد.

ویدئو: 320006

دیدگاه‌ها