کد خبر : 1988451 | 30 آذر 1402 ساعت 06:12 | 35.3K بازدید | 49 دیدگاه

کنایه اسطوره یونایتد به فن دایک: پشیمان می‌شوی!

دیمیتار برباتوف، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید ویرژیل فن دایک، کاپیتان لیورپول، از اظهار نظر خود درباره شرایط منچستریونایتد پشیمان خواهد شد.

کنایه اسطوره یونایتد به فن دایک: پشیمان می‌شوی!

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر لیورپول و منچستریونایتد به مصاف یکدیگر رفتند. تیم یورگن کلوپ بر روند بازی در آنفیلد مسلط بود، اما با دفاع خوب یونایتد و کمی بدشانسی به یک امتیاز بسنده کرد و به نتیجه 0-0 رسید و صدر جدول را از دست داد. بعد از این بازی کاپیتان هلندی لیورپول مدعی شد که تنها یک طرف (اشاره به لیورپول) واقعاً در تلاش برای برنده شدن در بازی بود و یونایتدها از کسب یک امتیاز خوشحال بوده‌اند.

روی کین، اسطوره شیاطین سرخ که بخشی از کادر پوشش خبری اسکای اسپورت در مورد این مسابقه بود، از این اظهارنظرها اصلا خوشش نیامد. کین به مصاحبه فن دایک واکنش داد و گفت: "او خودش نیاز به یادآوری دارد؛ او برای باشگاهی بازی می‌کند که در 30 سال یک بار قهرمان شده است."

1969340

برباتوف نظر خود را در مورد این درگیری لفظی بیان کرده است و اصرار دارد که هر دو طرف مرتکب اشتباهی در حرف‌هایشان نشده‌اند، اما شاید زمان اظهار نظر فن دایک در بروز این تنش نقش داشته است. این مهاجم سابق یونایتد به بت فر گفت: "درست بعد از بازی وقتی احساسات بالاست و شما ناامید هستید، همانطور که ویرژیل فن دایک بعد از تساوی یکشنبه داشت تجربه می‌کرد، احتمالاً چیزی خواهید گفت که بعداً پشیمان می‌شوید. من می‌توانم آن را درک کنم. اما حرف فن دایک خوب نبود.

لیورپول سعی کرد از بازی خانگی به بهترین شکل استفاده کند و یونایتد تیم دفاعی‌تر بود، اما چه کسی می‌تواند آنها را بعد از دو بازی سنگین و تحت فشار رسانه‌ها سرزنش کند؟! انصافاً روی کین، همیشه از بازیکنان یونایتد در مواقعی که لازم است انتقاد می‌کند. حالا هم او درست می‌گفت که لیورپول در 33 سال فقط یک قهرمانی لیگ را به دست آورده است و فن دایک باید با احتیاط بیشتری حرف می‌زد."

دیدگاه‌ها