کد خبر : 1988461 | 30 آذر 1402 ساعت 10:33 | 32.3K بازدید | 29 دیدگاه

فرزین گروسیان و ماجراهای بازی پرسپولیس:

جسور و نترس و جوان و زیبا هستیم!

فرزین گروسیان معتقد است قضاوت داور مسابقه باعث تساوی استقلال خوزستان برابر پرسپولیس شده و آنها استحقاق پیروزی در این مسابقه را داشته‌اند.

جسور و نترس و جوان و زیبا هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، فرزین گروسیان که روز گذشته و در دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس درون دروازه خوزستانی‌ها حضور داشت، در گفت‌وگویی با خبرنگار ما در خصوص این بازی گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم یک امتیاز از این بازی کسب کنیم اما می‌توانستیم سه امتیاز را هم بگیریم و با یک هدیه و سوت بحث‌برانگیز، امتیاز کامل بازی از دست‌مان رفت. در هر صورت بازی تمام شده و ما هم توانستیم با تیم جوان و یک‌دستی که داریم، یک امتیاز بگیریم.

او در ادامه عنوان کرد: من واقعا خوشحالم که این بازی به قدری جذاب بود که همه لذت بردند. ما توانستیم با تیم جوان و خوبی که داریم، دو گل به پرسپولیسی که مدافعان و دروازه‌بان تیم ملی را در اختیار دارد، بزنیم و بازی بسیار جذاب بود. اگر آن اتفاقات رخ نمی‌داد، مردم بیشتر لذت می‌بردند. تیم ما کلا بازی تماشاگرپسند و جذابی ارائه می‌دهد اما متاسفانه تاکنون نتوانسته‌ایم نتایج‌ مدنظرمان را کسب کنیم و خودمان را به اواسط جدول برسانیم.

گروسیان سپس در خصوص صحنه پنالتی و برخوردهای مشکوکی که در محوطه جریمه استقلال خوزستان رخ داد، توضیح داد: من به صحنه‌ها نزدیک بودم و می‌دیدم اما اتفاق خاصی نمی‌افتاد که داور بخواهد پنالتی بگیرد. من فکر می‌کنم داور در آن صحنه می‌توانست خطا نگیرد، اما تصمیم گرفت پنالتی اعلام کند و حالا باید ببینیم کارشناسان چه نظری دارند.‌ مسلما باشگاه این سوت‌هایی را که زده شده، پیگیری می‌کند.

گلر استقلال خوزستان درباره صحنه‌ای که به نظر می‌رسید بازیکنان این تیم قصد ترک بازی را دارند، گفت: در هفته‌های گذشته اتفاقاتی برای تیم ما رخ داده بود و برای مثال پنالتی‌هایمان اعلام نمی‌شد و گل‌های سالم‌مان مردود می‌شد؛ این مسائل باعث شد تماشاگران ما نسبت به قضاوت داوران حساس شوند. پس از اعلام پنالتی به سود پرسپولیس، کمی شلوغ شد و آقای پورموسوی و آقای روشنایی، سرپرست تیم، تیم را کنار زمین آوردند که جو آرام شود. آنها حتی به ناظر و داور بازی هم اعلام کردند که کمی صبر کنیم تا مردم آرام شوند و سپس بازی را برگزار کنیم. تیم ما به هیچ وجه قصد ترک زمین را نداشت؛ کدام تیم در لیگ برتر، بازی را ترک کرده که ما دومین تیم باشیم؟

1969060

او در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کردند از بازی با پرسپولیس امتیاز بگیرند، عنوان کرد: ما حتی به پیروزی هم فکر می‌کردیم و همان‌طور که دیدید اول بازی هم به آنها گل زدیم. همه کسانی که امسال بازی‌های ما را می‌بینند، می‌دانند که ما خیلی خوب و جذاب بازی می‌کنیم. ما برابر سپاهان، نساجی و حتی استقلال هم خیلی خوب بازی کردیم و فقط نتوانستیم نتیجه کسب کنیم. من به شخصه به این تیم افتخار می‌کنم، چون واقعا جسور و نترس بازی می‌کنیم. در بازی با ملوان خط جلوی تیم ما زیر ۲۳ سال بودند اما ببینید که چقدر‌ موقعیت داشتیم و چقدر خوب بازی کردیم. تیم ما ترکیبی از باتجربه‌ها و جوان‌ها هستند و واقعا شرایط خوبی داریم.

گروسیان که در جریان مسابقه بگومگویی با شهاب زاهدی داشت، در این باره توضیح داد: اتفاق خاصی نبود و یک برخورد و بحث طبیعی در فوتبال بود‌. ما درباره پنالتی صحبت می‌کردیم، همین. اتفاق خاصی نبود.

دروازه‌بان استقلال خوزستان که مدتی به دلیل مصدومیت از میادین دور بود، درباره عملکردی که در بازی با پرسپولیس داشت، گفت: من دستم شکسته بود و حدود دو ماه دور بودم و از همین جا از آقای شهرام موسوی، صادق نوروزی، پیمان دانش و دکترهای تیم تشکر‌ می‌کنم. من خیلی ناامید بودم اما خدا را شکر توانستم برگردم و فکر می‌کنم در بازی با پرسپولیس هم نمره قبولی را از طرف کادرفنی گرفته باشم.

او در‌باره دلیل حضور استقلال خوزستان در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر اظهار داشت: به نظرم این موضوع فقط یک دلیل دارد و آن هم ذهنیت خود ما بازیکنان است. من مطمئنم با یک برد همه چیز درست می‌شود. از امروز که تمرین داشتیم، تمام تمرکزمان را روی بازی با مس رفسنجان گذاشتیم و می‌توانیم با تمرکز و یک بازی خوب، سه امتیاز این بازی را بگیریم و از انتهای جدول جدا شویم و با خیال راحت کارمان را انجام بدهیم. تنها مشکل ما ذهنی است و ما باید ذهن‌هایمان را قوی کنیم.

بازیکن استقلال خوزستان در پاسخ به اینکه آیا تساوی برابر‌ پرسپولیس باعث افزایش اعتمادبه‌نفس بازیکنان و نتیجه‌گیری این تیم در هفته‌های آینده می‌شود، گفت: مطمئنم اینطور می‌شود. باشگاه پرسپولیس، تیم خوب و بزرگی است و بازیکنان ملی‌پوش زیادی در اختیار دارد. وقتی ما توانستیم به این تیم گل بزنیم و موقعیت‌های زیادی هم ایجاد کردیم، قطعا در باقی مسابقات هم می‌توانیم اینطور عمل کنیم. مطمئنم با اعتماد به نفسی که پیدا کردیم، می‌توانیم نتیجه بگیریم.

1969382

گروسیان که در ابتدای فصل از صنعت نفت جدا شد و به استقلال خوزستان پیوست، درباره دلیل این انتقال گفت: خیلی دوست داشتم آنجا بمانم اما طبق سلیقه سرمربی تیم یا مدیریت، این اتفاق رخ نداد. در هر صورت از آقای ویسی تشکر می‌کنم که در هفته‌های پایانی آمدند و به همه ما کمک کردند. ما مشکل ذهنی داشتیم و آقای ویسی هم از نظر فنی و هم از نظر روحی روانی به ما کمک کرد. من هميشه از ایشان ممنونم که کاری کرد تا بتوانیم تیم را نگه داریم و شرمنده مردم آبادان نشویم. من همیشه برای آقای ویسی، کادرشان و نفت آبادان آرزوی موفقیت می‌‌کنم.

این بازیکن درباره حضور در تیم سیروس پورموسوی نیز گفت: زمانی که در لیگ یک حضور داشتم، آقای پورموسوی من را به نفت آبادان در لیگ برتر بردند و سال خيلی خوبی را در کنار هم گذراندیم و نیم فصل مدعی بودیم. ایشان از من شناخت کامل داشتند و زمانی که آن اتفاقات در آبادان رخ داد، به من لطف داشتند و اعتماد کردند. متاسفانه بعد از ۳-۴ هفته ابتدایی لیگ مصدوم شدم و نتوانستم به تیم کمک کنم اما امیدوارم در ادامه فصل در خدمت تیم باشم و جبران کنم.

گروسیان در پاسخ به این سوال که آیا استقلال خوزستان می‌تواند از قعر جدول جدا شده و در لیگ برتر بماند، گفت: مطمئنم. من پارسال هم که در نفت آبادان بودم، در مصاحبه‌هایم می‌گفتم من به تیمم اعتماد دارم و مطمئنم در لیگ می‌مانیم و در آخر هم همین اتفاق افتاد؛ حالا هم به این تیم خیلی امید دارم و مطمئنم تیمی که در هر بازی، ۱۰ موقعیت گل داشته باشد، یک جایی بدشانسی‌هایش تمام می‌شود‌. شک ندارم استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند.

او در پایان گفت: من امسال هفتمین سال حضورم در خوزستان را پشت سر می‌گذارم و از مردم فوتبال‌دوست و متعصب خوزستان تشکر می‌کنم که در این مدت من را پذیرفته‌اند. باعث افتخارم است که برای مردم این استان بازی می‌کنم و از آنها می‌خواهم از تیم خوب و جوان استقلال خوزستان حمایت کنند و مثل همیشه پشت تیم‌مان باشند.

دیدگاه‌ها