کد خبر : 1988467 | 30 آذر 1402 ساعت 00:44 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

در ۵ بازی و ۶ گل زده؛

پاتریک شیک و یک هت‌تریک شیک در بوندسلیگا

پاتریک شیک موفق شد برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای خود هت‌تریک کند.

پاتریک شیک و یک هت‌تریک شیک در بوندسلیگا

به گزارش ورزش سه، در هفته شانزدهم بوندسلیگای آلمان، بایرلورکوزن تیم صدرنشین و قدرتمند این فصل آلمان میزبان بوخوم بود و مطابق انتظارات شاگردان ژابی آلونسو هرگز کار سختی در پیش نداشتند، چرا که در دقیقه ۳۰ بازی، خطای ریمن بر روی پاتریک شیک خطای پنالتی اعلام شد و این بازیکن به راحتی دروازه بوخوم را باز کرد.

تنها دو دقیقه بعد پاس فریمپونگ به پاتریک شیک رسید تا این مهاجم اهل چک در دقیقه ۳۲ برای دومین بار در این بازی موفق به گلزنی شود ولی این پایان آتش‌بازی او نبود چرا که پاتریک شیک در دقیقه ۴۵+۱ روی موقعیتی که آلخاندرو گریمالدو دیگر وینگر این تیم خلق کرد سومین گلش را به ثمر رساند و هم خودش هم تیمش  در این دیدار سه گله شدند.

پاتریک شیک در شروع فصل به دلیل مصدومیت خانه نشین بود و به تازگی بعد از ۲۸۳ روز مصدومیت به ترکیب تیمش برگشت و در این حالی است که او امروز برای پنجمین بار در بوندسلیگای این فصل حضور پیدا کرد و حالا با این سه گل، خودش را شش گله کرد تا در ۴۶ گل این فصل لورکوزن، او هم سهم داشته باشد. او اکنون در شرایطی به شش گل رسیده که گریمالدو با ۷ گل و ویکتور بونیفیس با ۹ گل بهترین گلزنان لورکوزن در این فصل بودند اما به هر ترتیب به نظر می‌رسد پاتریک شیک شم گلزنی خود را به خوبی در دوران خانه نشینی تقویت کرده تا خیال هواداران لورکوزن با داشتن مهاجمی چون او راحت باشد.

این بازیکن تابه‌حال در سطح بزرگسالان هت‌تریک نکرده بود ولی این هت‌تریک خاطره‌ای ویژه در این فصل او و لورکوزن خواهد بود.

دیدگاه‌ها