کد خبر : 1988474 | 30 آذر 1402 ساعت 01:27 | 12.6K بازدید | 17 دیدگاه

لیورپول ۵-۱ وستهم: خشم از یونایتد بر سر مویس خالی شد

لیورپول توانست وستهم را با نتیجه ۵-۱ شکست دهد و به مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه صعود کند.

لیورپول ۵-۱ وستهم: خشم از یونایتد بر سر مویس خالی شد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دور یک‌چهارم نهایی مسابقات جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه آنفیلد مقابل وستهم صف‌آرایی کرد. قرمزها موفق شدند به پیروزی ۵-۱ دست پیدا کنند و به نیمه‌نهایی بروند.

ویدئو: 320020

بازی با سرعت کمی آغاز شد و دو طرف قادر نبودند دروازه یکدیگر را با تهدیدهای جدی روبرو کنند. بالاخره در دقیقه ۲۸ بازی دومنیک سوبوسلای با شلیکی از راه دور و باورنکردنی قفل دروازه وستهم را باز کرد.

1969391

این از معدود موقعیت‌های نیمه اول بود و دیگر شاهد فرصت گلزنی خاصی نبودیم، تا اینکه در دقیقه ۴۵ ضربه سر کودی خاکپو با فاصله کمی از سمت راست دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول با همان یک گل سوبوسلای خاتمه یابد‌.

در نیمه دوم لیورپول فشار حملاتش را بیشتر کرد. در دقیقه ۵۶ کورتیس جونز در سمت چپ محوطه جریمه وستهم صاحب توپ شد و از زاویه بسته ضربه‌اش را به سمت دروازه زد و اختلاف را دو برابر کرد‌.

1969392

در دقیقه ۶۲ شوت الیوت با فاصله زیادی از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۷۱ کودی خاکپو، چسبیده به محوطه جریمه، ضربه‌اش را زد. توپ دور از دستان دروازه‌بان وارد دروازه شد و حساب کار را ۳-۰ کرد.

1969393

در دقیقه ۷۷ جرد بوون در سمت چپ محوطه جریمه لیورپول به توپ رسید. او یک مدافع را از مقابلش برداشت و ضربه‌ای چشم‌نواز را به سمت راست دروازه زد و موفق شد بازی را ۳-۱ کند‌.

1969394

در دقیقه ۸۳ در حالی که وستهم برای کمتر کردن اختلاف جلو کشیده بود، آرنولد با پاسی از زمین خودی، صلاح را در موقعیت تک به تک قرار داد. مهاجم مصری کار راحتی در پیش داشت و گل چهارم را به ثمر رساند.

1969389

در دقیقه ۸۴ کورتیس جونز، حرکتی انفرادی را از نزدیکی میانه میدان آغاز کرد. او بدون مزاحمت بازیکنان حریف تا نقطه پنالتی پیش رفت و در آنجا تصمیم به شوت‌زنی گرفت و موفق شد گل پنجم لیورپول را هم بزند.

1969388

این دیدار با نتیجه ۵-۱ خاتمه یافت و شاگردان یورگن کلوپ به مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه صعود کردند.

دیدگاه‌ها