کد خبر : 1988494 | 30 آذر 1402 ساعت 02:57 | 29.8K بازدید | 5 دیدگاه

با پرداخت بند فسخ: میلان در پی ستاره جدید اروپا

مدیران میلان قصد دارند سرهو گیراسی، ستاره اشتوتگارت، را با پرداخت بند فسخش در پنجره زمستانی به خدمت بگیرند.

با پرداخت بند فسخ: میلان در پی ستاره جدید اروپا

به گزارش "ورزش سه"، میلان در فصل جدید با مشکلات بسیاری به دلیل مصدومیت بازیکنانش روبرو شده و مدیران این باشگاه قصد دارند بازیکنانی را برای تقویت این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده به خدمت بگیرند. 

پیش از این گفته شده بود که میلان چند گزینه را برای تقویت خط حمله تیمش در نظر دارد که در بین آنها نام گیراسی از اشتوتگارت و همچنین جاناتان دیوید از لیل به چشم می‌خورد. 

حالا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که روسونری تصمیمش را برای جذب گیراسی گرفته و امیدوار است که با پرداخت بند فسخ 17 میلیون یورویی او بتواند این ستاره را در ژانویه سال پیش روی میلادی به خدمت بگیرد. 

1954732

این بازیکن 27 ساله به ستاره جدید بوندسلیگا تبدیل شده و مهارتش در باز کردن دروازه حریفان توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را جلب کرده است. همین باعث شده که توافق با اشتوتگارت برای میلان دشوارتر از پیش به نظر برسد. 

تنها نگرانی روسونری این است که او باید در ماه آینده به همراه تیم ملی گینه در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا حضور پیدا کند و در صورتی که کشورش به دیدار فینال راه پیدا کند تا اوایل ماه فوریه قادر به همراهی میلان نخواهد بود.

منچستریونایتد هم علاقه زیادی به جذب گیراسی دارد و گاتزتا هم به این نکته اشاره کرده که میلان تنها باشگاهی نیست که مشتاق جذب این بازیکن در ژانویه است.

دیدگاه‌ها