کد خبر : 1988578 | 01 دی 1402 ساعت 03:07 | 30.5K بازدید | 7 دیدگاه

هرچقدر در تیم ملی خوب باشد، به سطح ما نمی‌رسد!

موج انتقادات فرانسوی‌ها از بازیکن کره‌ای پی‌اس‌جی

کانگ این لی شب گذشته موفق شد یک پاس گل برای تیمش ثبت کند تا مقداری انتقادات صورت گرفته از خودش را کاهش دهد.

موج انتقادات فرانسوی‌ها از بازیکن کره‌ای پی‌اس‌جی

به گزارش "ورزش سه"، لی کانگ این ستاره کره‌ای تیم پاری‌سن ژرمن در این هفته از لیگ یک فرانسه در هفته هفدهم لیگ یک فرانسه مقابل متز همراه تیمش بود تا این تیم با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و او خودش در این بازی یک پاس گل به ثبت رساند. او در دقیقه چهارم نیمه دوم  از سمت راست نفوذ کرد و با سرعت تهاجمی خود توپ را به ویتینیا رساند و او شوت بی حد و مرز ویتینیا دروازه متز باز شد و لی کانگ این، در این روز 94 درصد پاس صحیح موفق داشت و 3 موقعیت گلزنی را خلق کرد. 

این وینگر کره‌ای در بسیاری از بازی‌های اخیر پاری‌سن‌ژرمن هیچ اقدام مثبتی نداشت، تا حدی که استعداد درخشانی که در چند فصل اخیر در مایورکا از او دیده بودیم، در زیر سایه انتقادات به کلی خاموش شده بود. حتی روزنامه اکیپ پیش‌تر در یکی از گزارش‌های خود نوشته بود: او گمان می‌کند بازیکن تاثیرگذاری است و در تیم نقش مهمی دارد، اما او سال آینده قطعا از پاریس دور انداخته می‌شود. 

1969584

حتی در هفته شانزدهم لیگ یک فرانسه مقابل لیل از رسانه‌ها نمره 3 و ضعیف‌ترین نمره این فصل را در بین تمامی بازیکنان حاضر در لیگ فرانسه گرفت تا انریکه پیش از این بازی در حمایت او گفت: او مهارت‌های فنی خوبی دارد و از نظر دفاعی فوق العاده است. او بازیکنی است که خودش را فدای موفقیت تیم می‌کند.

حال به نظر می‌رسد کانگ این لی خودش را در پاریس می‌تواند ثابت کند و با توجه به نزدیکی به جام ملت‌های آسیا قطعا حضورش برای هواداران کره‌ای قابل توجه خواهد بود. این پیشرفت مقطعی در فاصله کمتر از یک ماه تا جام ملت‌های آسیا خبر خوبی است، اما قطعا او تیمش را در شروع سال میلادی نمی‌تواند همراهی کند تا پیراهن تیم ملی کره جنوبی را به تن کند. 

یورگن کلینزمن اردوی تیمش را در ابوظبی امارات متحده عربی برگزار خواهد کرد و او در کنار سون و کیم مین جائه از همان آغاز سال میلادی به کشورشان بازمی‌گردند تا به منظور اینکه بخواهند کره را پس از مدت‌ها و در واقع پس از سال 1960 بار دیگر قهرمان کنند، پا به قطر بگذارند.
کانگ این در 4 بازی اخیر خود برای تیم ملی 4 گل و 3 پاس گل داشته تا به وضوح ثابت کند عملکرد او در تیم ملی به مراتب قابل دفاع‌تر از باشگاهی است که قطعا این موضوع عامل افزایش انتظارات از او در قطر خواهد بود.

دیدگاه‌ها