کد خبر : 1988626 | 01 دی 1402 ساعت 04:44 | 29.7K بازدید | 28 دیدگاه

تیم دسته سومی ایتالیا سوپرلیگ را مسخره کرد!

تیم دسته سومی پسکارا ایتالیا با دعوت نشدن خود به سوپرلیگ در شبکه های اجتماعی شوخی کرد.

تیم دسته سومی ایتالیا سوپرلیگ را مسخره کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مطرح شدن ایده سوپرلیگ که به رهبری رئال مادرید و بارسلونا به وجود آمد لیگ‌های داخلی و یوفا تلاش کردند تا با تهدید تیم‌ها به جریمه و محرومیت، آنها را از پیوستن به این لیگ منصرف کنند که با شکایت رئال مادرید و بارسلونا قضاوت این پرونده به دیوان عالی اروپا رفت و امروز رای رسمی این دادگاه این بود که یوفا نمی‌تواند هیچ تیمی را از شرکت در مسابقاتی دیگر محروم کند. اتفاقی که می‌تواند آینده فوتبال را تغییر دهد.

با این وجود، در همبستگی با یوفا، تیم‌های زیادی از جمله بایرن، منچستریونایتد، منچسترسیتی و تاتنهام این ایده را رد کردند. رد کردنی که در شبکه‌های اجتماعی به عنوان خبر فوری بازتاب زیادی پیدا می‌کند. تیم دسته سومی پسکارای ایتالیا هم با ایده سوپرلیگ و این اعلام رد دعوت در شبکه‌های اجتماعی توسط باشگاه‌ها شوخی کرده است. حساب رسمی این باشگاه در پلت فرم ایکس نوشته است: "از آن جایی که کسی ما را به سوپرلیگ دعوت نکرده است، باشگاه ما چیزی در این باره ندارد که بگوید!"

برنت رایشارد، مدیر سوپرلیگ می‌گوید این ایده به باشگاه‌های کوچک هم کمک می‌کند تا بتوانند بیشتر از 3 برابر زمانی که در تعامل با یوفا درآمد کسب می‌کردند، درآمدزایی کنند.

دیدگاه‌ها