کد خبر : 1988639 | 01 دی 1402 ساعت 06:00 | 55K بازدید | 105 دیدگاه

برگی از تاریخ

عجیب‌ترین عکس اسکوچیچ در ایران

سرمربی سابق تیم ملی در دوران حضورش در ایران بارها مورد انتقاد قرار گرفت و خاطرات نامطلوب زیادی از آن دوران دارد.

عجیب‌ترین عکس اسکوچیچ در ایران

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات و سابق تیم ملی ایران در دورانی که هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت، بسیاری از مسابقات فوتبال باشگاهی را در ورزشگاه‌های مختلف تماشا می‌کرد.

یکی از دفعات حضور او در ورزشگاه شهدای شهرقدس برمی‌گشت؛ جایی که او بازی پیکان و استقلال را تماشا کرد و تصویر این سرمربی کروات جلوی دیوار مخروبه ورزشگاه جلب توجه کرد!

وقتی این عکس از اسکوچیچ جلوی دیوار مخروبه ورزشگاه شهر قدس منتشر شد، با توجه به اینکه این سرمربی در دوران حضورش در ایران چندان هم محبوب نبود، مورد تمسخر بسیاری از افراد در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. چیزی که بیشتر قابل نقد بود، شرایط عجیب زیر ساخت‌های ورزشگاه شهر قدس بود که باعث شد انتقادهای زیادی به مسئولان ورزشگاه وارد شود.

با گذشت مدت زیادی از تاریخ برداشته شدن عکس جنجالی اسکوچیچ در ورزشگاه شهر قدس، حالا این سرمربی کروات در ایران حضور ندارد و با وجود در این مدت پیشنهادهایی از برخی تیم‌هایی باشگاهی دریافت کرده، اما علاقه‌ای به حضور در فوتبال ایران ندارد و در تیم‌های پایه کرواسی به فعالیتش ادامه می‌دهد.

با همه این احوال باید دید که اسکوچیچ روزی به ایران و خاطراتش برمی‌گردد یا اینکه ترجیحش کار کردن در کشور خود و خارج از ایران است.

دیدگاه‌ها