کد خبر : 1988697 | 01 دی 1402 ساعت 13:34 | 21.7K بازدید | 10 دیدگاه

جهانبخش 2 ماه بازی نمی‌کند!

ستاره تیم ملی ایران به دلیل مصدومیت نتوانست در هفته‌های اخیر برای فاینورد به میدان برود.

جهانبخش 2 ماه بازی نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش در نخستین مسابقه تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل هنگ‌کنگ حضور ثابت در ترکیب داشت ولی به‌خاطر آسیب‌دیدگی نتوانست تا پایان در زمین بماند و با ناراحتی زمین را ترک کرد که هنوز هم در یک مسابقه رسمی به میدان نرفته است.

کادر پزشکی تیم ملی پس از مسابقه مقابل تیم هنگ‌کنگ اعلام کرده بود که دوری جهانبخش از میادین نهایتا 10 روز طول می‌کشد، اما او یک ماه نتوانست برای فاینورد به میدان برود و رونمایی از او حالا به دو ماه ادامه پیدا کرده است.

علیرضا جهانبخش پس از اینکه دوره مصدومیت را پشت سر گذاشت و تمرینات گروهی را آغاز کرد، طی دو مسابقه اخیرشان در لیگ اردیویسه هلند مقابل تیم‌های هراکلس و اوترخت به فهرست بازگشت، اما فرصت بازی به دست نیاورد و آرنه اسلوت تصمیم گرفت او را روی نیمکت تیمش قرار بدهد.

1969862

مسابقات لیگ اردیویسه هلند به دلیل فرا رسیدن سال نو میلادی تعطیل شد و اولین بازی رسمی فاینورد پس از تعطیلات، روز بیست و چهارم دی‌ماه در هفته هفدهم این رقابت‌ها مقابل نایمخن خواهد بود که جهانبخش شاید در این بازی پس از دو ماه شانس بازی به دست بیاورد.

جهانبخش که همراه با نایمخن در فوتبال هلند چهره شد و خودنمایی کرد، پس از دو ماه از انجام آخرین بازی خود برای تیم ملی ایران، در لیگ اردیویسه مقابل نایمخن به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها