کد خبر : 1988698 | 01 دی 1402 ساعت 13:38 | 28.1K بازدید | 9 دیدگاه

سیتی قهرمان می‌شود

فراتر از یک فینال: در یک‌قدمی افتخار یا بحران

بازی امشب برابر تیم پپ گواردیولا یک بازی عادی نیست. سیتیزن‌ها امشب فرصت قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان را دارند و در غیر این صورت به بحران سلام خواهند داد.

فراتر از یک فینال: در یک‌قدمی افتخار یا بحران

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در آستانه ثبت باشکوه‌ترین سال تاریخ خود است و این قدرت را دارد که این کار را به شیوه‌ای حماسی انجام دهد، با شکست دادن فلومیننزه و قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان برای اولین‌بار. بدون شک امشب برای پپ گواردیولا شب ویژه‌ای خواهد بود و هراس از دست دادن این جام نیز سیتیزن‌ها را رها نمی‌کند.

1969863

سیتی یک دوئل واقعا خطرناک را در عربستان انجام می‌دهد، چون همیشه از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا انتظار می‌رود که در این تورنمنت قهرمان شود و اغلب نیز چنین بوده است. این فشار اضافی ممکن است به منچسترسیتی صدمه بزند. تیمی که پس از یک سری نتایج بد در لیگ برتر (یک برد در 6 بازی) به این بازی‌ها رسید و در نیمه نهایی با سه گل اوراواردز ژاپن را شکست داد.

قطعا و بر خلاف نیمه نهایی مقابل اوراوا، پپ بهترین ترکیب ممکن را به میدان خواهد فرستاد. به این ترتیب بازیکنانی مانند روبن دیاس، گواردیول و خولین آلوارز که بازی قبلی روی نیمکت بودند، این‌بار شروع کننده هستند. حداقل مطمئناً مهاجم آرژانتینی در غیاب هالند در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. سیتی در این بازی نه هالند را دارد و نه کوین دی بروینه را.

1968918

در سوی مقابل فلومیننزه با مارسلو قرار دارد که می‌خواهد با پیراهن تیمی غیر از رئال فاتح این جام شود. او قبلا با رئال بارها برنده این جام شده و حالا می‌خواهد سیتی را قربانی کند. 

بی‌شک بازی امشب برای سیتی یک فینال عادی نیست. این بازی از هر جهت فراتر از یک فینال است.

دیدگاه‌ها