کد خبر : 1988755 | 01 دی 1402 ساعت 18:10 | 41.6K بازدید | 31 دیدگاه

خشم رئیس یوفا: اخراج مالک یووه از نشست سوپرلیگ!

آندره‌آ آنیلی، مالک و رئیس سابق باشگاه یوونتوس، از نشست خبری الکساندر چفرین درباره سوپرلیگ اخراج شد.

خشم رئیس یوفا: اخراج مالک یووه از نشست سوپرلیگ!

به گزارش "ورزش سه"، دادگاه عالی اروپا روز پنجشنبه حکم نهایی درباره پرونده سوپرلیگ را اعلام کرد و به این ترتیب مشخص شد که یوفا و فیفا اجازه ممانعت از برگزاری این رقابت‌ها را ندارند. 

بارسلونا و رئال مادرید و یوونتوس تنها باشگاه‌هایی بودند که همچنان در این رقابت‌ها حضور داشتند اما یووه در ماه جولای سال جاری میلادی تصمیم گرفت که از این جمع خارج شود و دو باشگاه دیگر را در این پروژه تنها بگذارند. 

آنیلی که به دلیل پرونده‌های فساد مالی مجبور به کناره‌گیری از سمتش به عنوان رئیس باشگاه یووه شده بود، تصمیم گرفت به عنوان شهروند عادی در نشست خبری چفرین درباره سوپرلیگ حضور پیدا کند اما توتو اسپورت خبر داده که ماموران به محض شناسایی او از سالن بیرونش کردند. 

1793088

مالک یووه که این باشگاه به خانواده‌اش تعلق دارد پیش از این ریاست اتحادیه باشگاه‌های اروپایی را هم برعهده داشت و درگیری او با چفرین از همان زمان معرفی پروژه سوپرلیگ آغاز شد. او پس از آن از ریاست این اتحادیه هم استعفا داد. 

باشگاه یوونتوس هنوز موضع رسمی‌ای درباره جنجال به وجود آمده پیرامون برگزاری رقابت‌های سوپرلیگ و حکم دادگاه عالی اروپا درباره این پرونده اتخاذ نکرده است.

دیدگاه‌ها