کد خبر : 1988762 | 02 دی 1402 ساعت 03:58 | 55.4K بازدید | 26 دیدگاه

فاجعه در یونایتد: ستاره 30 میلیونی را 100 میلیون خریدند

مدیران دپارتمان استعدادیابی منچستریونایتد قیمت اولیه آنتونی را 30 میلیون یورو عنوان کرده بود اما آنها 100 میلیون یورو برای پرداختش هزینه کردند.

فاجعه در یونایتد: ستاره 30 میلیونی را 100 میلیون خریدند

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی در تابستان فصل گذشته از آژاکس جدا شد و با قراردادی هنگفت به ارزش 100 میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست تا به ستاره این تیم تبدیل شود. 

با این حال، این بازیکن تا به حال موفق نشده انتظارات را به هیچ وجه برآورده کند و عملکرد کاملا معمولی او در ترکیب این تیم باعث شده که انتقادهای بسیاری از سیاست مدیران یونایتد در زمینه جذب بازیکن در چند سال اخیر مطرح شود. 

حالا اتلتیک خبر داده که مدیران دپارتمان استعدادیابی یونایتد در زمان حضور اوله گونار سولسشر روی نیمکت این تیم شرایط این ستاره برزیلی را زیر نظر داشتند و قیمت او را حدود 30 میلیون یورو تعیین کرده بودند که نسبتا منطقی به نظر می‌رسید. 

1949965

با این حال، اریک تن‌هاخ اصرار زیادی به جذب این بازیکن داشت و همین باعث شد که یونایتد اشتیاق بسیاری برای خرید او پیدا کند و در نهایت قراردادی به مبلغ 100 میلیون یورو با مدیران آژاکس به امضا برساند. 

هرچند آنها در ابتدا حتی با پرداخت 70 میلیون یورو هم مخالفت کرده بودند اما نزدیک شدن به روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی و اصرار سرمربی این تیم باعث شد که در نهایت چاره‌ای جز توافق نداشته باشند.

دیدگاه‌ها