کد خبر : 1988772 | 01 دی 1402 ساعت 19:28 | 31.1K بازدید | 31 دیدگاه

اسطوره لیورپول: من بهتر از مایکل اوون بودم

رابی فاولر، اسطوره لیورپول، مدعی است که او بازیکن بهتری نسبت به مایکل اوون، هم‌تیمی سابق خود در لیورپول، بود.

اسطوره لیورپول: من بهتر از مایکل اوون بودم

به گزارش "ورزش سه"، رابی فاولر، اسطوره لیورپول، مدعی است که او مهاجم بهتری نسبت به هم تیمی سابقش یعنی مایکل اوون بود. این دو مهاجم، به مدت 5 فصل و نیم کنار هم بازی کردند و پیش از اینکه فاولر در سال 2001 به لیدز یونایتد برود، در خط حمله لیورپول نقش آفرینی کردند.

اما علیرغم اینکه اوون به توپ طلا دست پیدا کرد و تعداد بازی‌های ملی بیشتری نسبت به فاولر در انگلیس داشت، فاولر معتقد است که بازیکن بهتری نسبت به همبازی جوان خود بود.

فاولر در گفتگو با پادکست سیمون جردن گفت: "فکر می‌کنم این تصور وجود داشت که مایکل بیشتر به تیم ملی فکر می‌کرد تا باشگاه اما من بیشتر به باشگاهم فکر می‌کردم تا انگلیس. اگر بیشتر برای انگلیس بازی می‌کردم، این می‌توانست برعکس باشد. از نظر فوتبالی، مردم می‌توانند به آنچه دوست دارند فکر کنند، اما همیشه فکر می‌کردم که بهتر از مایکل هستم، حتی زمانی که او در زمین حضور داشت. مایکل سریع‌تر از من بود اما واقعاً فکر می‌کنم که بهتر از او بودم. مایکل می‌تواند اینجا بنشیند و دقیقاً چنین چیزی را درباره خودش بگوید، اما این نظر من است. این مربوط به اعتماد به نفس من است."

1969927

فاولر زمانی که اوون در سال 1997 به عنوان یک جوان 17 ساله وارد ترکیب لیورپول شد، خود را به عنوان یکی از گلزنان قدرتمند فوتبال انگلیس معرفی کرده بود.

در حالی که اوون برای جام جهانی 1998 به تیم ملی دعوت شد و 89 بازی ملی را تجربه کرد، فاولر تنها 26 بازی با بازیکنانی مانند آلن شیرر و تدی شرینگهام در انگلیس انجام داد. فاولر در 236 بازی با پیراهن لیورپول‌ 120 گل به ثمر رساند در حالی که اوون در 216 بازی خود برای قرمزها 118 گل زد.

دیدگاه‌ها