کد خبر : 1988825 | 02 دی 1402 ساعت 00:15 | 35.3K بازدید | 31 دیدگاه

برد شگفت‌انگیز النصر و پایان بحران

شاگردان کاسترو موفق به کسب پیروزی پُر گل مقابل الاتفاق شدند و فاصله خود با الهلال را حفظ کردند.

برد شگفت‌انگیز النصر و پایان بحران

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته هجدهم لیگ روشن عربستان، تیم فوتبال النصر جمعه شب در ورزشگاه اول پارک ریاض مقابل تیم رده هشتمی الاتفاق قرار گرفت که در ترکیب اولیه هشت بازیکن خارجی خود را در اختیار داشت و فقط یک گلر و دو مدافع سعودی را در جمع نفرات اصلی می‌دید.

ویدئو: 320133

الکس تلس، ستاره برزیلی و مدافع چپ النصر اجازه نداد نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند و در دقیقه 43 دفع مدافع الاتفاق روی ارسال سلطان الغنام به پشت محوطه جریمه را با یک شوت سرضرب پای چپ و استثنایی به کنج دروازه فرستاد تا این گل فوق العاده تیمش را به گل اول برساند.

اشتباه عجیب مدافع الاتفاق در دقیقه 59 را مارسلو بروزوویچ به بهترین شکل استفاده کرد و توپ پس از پاس کریستیانو رونالدو با ضربه سر دوباره به بروزوویچ رسید تا این بازیکن گل دوم را به راحتی به ثمر رساند.

کریس رونالدو که پاس گل دوم را داده بود، در دقایق 67 و 69 به شکل عجیبی دو موقعیت عالی النصر را از دست داد، اما در دقیقه 73 جبران مافات کرد و پنالتی به دست آمده برای تیمش توسط سادیو مانه را به تور دروازه چسباند که در ادامه الاتفاق یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد.

1970021

در نهایت شاگردان لوئیز کاسترو با گلزنی الکس تلس، مارسلو بروزوویچ و کریستیانو رونالدو موفق به کسب پیروزی سه بر یک خانگی مقابل الاتفاق شدند تا 40 امتیازی شوند و با 10 امتیاز پایین‌تر و یک بازی کمتر نسبت به الهلال صدرنشین، در جایگاه دوم جدول لیگ روشن عربستان قرار بگیرند.

تیم فوتبال النصر که در سه مسابقه متوالی نمایش موفقی نداشت و مقابل الهلال شکست خورده و برابر استقلال تاجیکستان و پرسپولیس به تساوی رسیده بود، در جدال با الاتفاق سومین برد متوالی خود را به دست آورد.

دیدگاه‌ها