کد خبر : 1988835 | 02 دی 1402 ساعت 00:48 | 41.2K بازدید | 32 دیدگاه

سال رویایی ستاره سیتی: هت‌تریک در جایزه بهترین‌ها

رودری، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی، به عنوان بهترین بازیکن جام باشگاه‌های جهان انتخاب شد.

سال رویایی ستاره سیتی: هت‌تریک در جایزه بهترین‌ها

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو هرناندز، ملی پوش اسپانیایی منچسترسیتی، به عنوان بهترین بازیکن جام باشگاه‌های جهان 2023 انتخاب شد. سیتی امشب با برتری 4-0 در دیدار مقابل فلومیننزه عنوان قهرمانی جهان را برای اولین بار به دست آورد.

نکته جالب انتخاب رودری به عنوان بهترین بازیکن این است که او در این تورنمنت گلی به ثمر نرسانده بود اما به دلیل نقش مهمی که در خط میانی سیتی داشت، این جایزه را به دست آورد. ناگفته نماند دومین گل امشب سیتی روی پاس رودری به فودن به ثمر رسید.

جایزه بهترین بازیکن جام به نام توپ طلایی در اختیار رودری قرار گرفت و توپ نقره‌ای هم به هم تیمی او در سیتی، کایل واکر، رسید. همچنین توپ برنزی به جان آریاس، بازیکن کلمبیایی فلومیننزه، رسید.

1970039

رودری برای سومین بار در سال 2023 عنوان بهترین بازیکن یک تورنمنت را به دست آورده است. او پس از قهرمانی با سیتی در لیگ قهرمانان اروپا جایزه بهترین بازیکن این مسابقات را کسب کرد که شایسته آن بود چراکه قهرمانی سیتی با تک گل او مقابل اینتر به دست آمده بود.

او پس از قهرمانی اسپانیا با شکست کرواسی در لیگ ملت‌های اروپا هم جایزه بهترین بازیکن را از آن خود کرده بود. رودری با وجود مصدومیت از ناحیه زانوی راست در بازی امشب، بدون مشکل دوباره در زمین حاضر شد و جایز‌ه‌اش را با لبخند دریافت کرد.

دیدگاه‌ها