کد خبر : 1988887 | 02 دی 1402 ساعت 12:14 | 13.2K بازدید | 34 دیدگاه

کوبل بین‌المللی برای بازی حساس هفته

بیژن حیدری داور وسط بازی ملوان - تراکتور خواهد بود.

کوبل بین‌المللی برای بازی حساس هفته

به گزارش “ورزش سه”، دیدار این هفته ملوان - تراکتور در حالی برگزار خواهد شد که با توجه به تقابل تیم‌های سوم و چهارم این بازی از اهمیت بسیار زیادی برای هر دو تیم برخوردار است و حساسیت جالبی هم درباره داوری آن شکل گرفته است.

هفته گذشته بعد از بازی پیکان - تراکتور، اعضای تیم تبریزی به شدت به عملکرد داور معترض بودند و حتی محمدرضا زنوزی اعلام کرد که با توجه به رقابت تراکتور با تیم‌های اصفهانی و تهرانی بهتر است که از داوران این شهر برای بازی‌های سرخپوشان تبریزی استفاده نشود.

اما دیدار ملوان هم کم‌ جنجالی نبود. آنها با وجود پیروزی ۴-۱ در بحث‌های داوری زیادی با مس رفسنجان شرکت کردند که البته همچون مسئله تراکتور یک موضوع کاملا بینابینی بود و به نظر نمی‌رسید اشتباه تاثیرگذاری در بازی هر دو تیم شکل گرفته باشد.

اما با این حال کمیته داوران با انتخاب کوبل داوری بین‌المللی و سپردن این بازی به یک چهره بسیار باتجربه خیال هر دو تیم را از داوری این بازی راحت کرده است. بیژن حیدری که اخیرا از کلاس‌های VAR برگشته و همچنین هفته گذشته بازی استقلال را سوت زد و داور چهارم دربی هم بود، به همراه محمدرضا منصوری و هادی طوسی این بازی را قضاوت خواهند کرد.

با توجه به حضور بیژن حیدری بعید است که مدیران تراکتور و مسئولان ملوان اعتراض خاصی پیش از بازی به این موضوع داشته باشند.

دیدگاه‌ها