کد خبر : 1988915 | 02 دی 1402 ساعت 13:45 | 44.8K بازدید | 26 دیدگاه

روبرت رنان از زنیت

ملی‌پوش برزیلی وارد فهرست رئال شد

روبرت رنان که اخیرا به تیم ملی برزیل دعوت شده بود و برای زنیت روسیه بازی می‌کند، یکی از گزینه‌های رئال برای تقویت خط دفاعی محسوب می‌شود.

ملی‌پوش برزیلی وارد فهرست رئال شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فقط یک مدافع میانی تخصصی برای دو بازی بعدی خود در لالیگا دارد و در پایان سال 2023 با بحران مصدومیت و محرومیت در قلب دفاع روبرو شده است. 

میلیتائو و آلابا صلیبی داده‌اند و ناچو نیز احتمالا دو بازی بعدی رئال را به دلیل محرومیت از دست خواهد داد. آنتونیو رودیگر تنها مدافع میانی در دسترس کارلو آنچلوتی برای شروع سال 2024 است تا نیاز رئال به خرید مدافع جدید بیش از پیش حس شود.

1970156

رئال نمی‌خواهد پول زیادی برای یک مدافع جدید هزینه کند و فعلا در حال بررسی بازار است. 

در همین رابطه امروز آاس نوشت که نام روبرت رنان، مدافع میانی برزیلی 20 ساله‌ زنیت سن‌پترزبورگ، وارد فهرست رئال شده است.

از نظر اقتصادی و ورزشی، این بازیکن تمام چیزی است که رئال مادرید به دنبال آن است. یک فوتبالیست جوان و ملی‌پوش و البته ارزان‌قیمت. به همین دلیل او به عنوان یکی از اهداف اصلی در نظر گرفته شده است. او مدتی است که در لیست جونی کالافات (مدیر انتقالات رئال) قرار دارد اما حضورش در لیگ روسیه کار را کمی سخت می‌کند.

1970157

این دقیقاً مانع اصلی برای جذب او است. رنان در روسیه بازی می‌کند و یوفا اجازه خرید بازیکن از این لیگ را پس از جنگ اوکراین نمی‌دهد. در واقع تنها راه، انتقال قرضی رنان است.

امروز همچنین از رافا واران نیز به عنوان دیگر گزینه رئال برای تقویت خط دفاعی نام برده شد.

دیدگاه‌ها