کد خبر : 1988921 | 02 دی 1402 ساعت 14:14 | 22.6K بازدید | 14 دیدگاه

لحظات ترسناک ستاره سیتی: فکر کردم پایم شکست!

رودری، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید تکلی که برابر فلومیننزه روی پایش زده شد او را به وحشت انداخته است.

لحظات ترسناک ستاره سیتی: فکر کردم پایم شکست!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در فینال رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها روبروی فلومیننزه به میدان رفت و با چهار گل برابر این تیم به پیروزی رسید تا جام قهرمان را از آن خود کند. 

تکل وحشتناک و شدیدی از سوی یکی از بازیکنان فلومیننزه در این بازی روی پای او زده شد که باعث شد نتواند به بازی ادامه دهد و در دقیقه 74 از زمین بازی بیرون رفت. واکنش او پس از این خطا نگرانی بسیاری از هواداران سیتی را به همراه داشت. 

این ترس وجود داشت که این تکل شدید مشکلی جدی را برای او به همراه داشته باشد اما اتفاق خاصی رخ نداد و این بازیکن از لحظات سختی که در زمین تجربه کرد صحبت کرده است. 

1970011

رودری در گفت‌وگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت: «صادقانه باید بگویم که من امروز خیلی خوش‌شانس بودم. فکر می‌کنم این یکی از بدترین تکل‌هایی بود که در تمام طول دوران فوتبالم روی پای من زده شد. خیلی ترسیده بودم چون احساسی در زانویم داشتم اما خوشبختانه چیزی نبود. به آن بازیکن گفتم که تو نمی‌توانی در زمین چنین حرکاتی انجام دهی. 

اما امروز بیشتر از یک جام قهرمانی به دست آوردم. من در سلامت به خانه خواهم رفت. اما صادقانه باید بگویم که فاصله خیلی خیلی کمی با گریه کردن داشتم چون خیلی درباره اتفاقی که افتاده بود نگران بودم. اما خوشحالم که هیچ چیز خاصی نبود.»

دیدگاه‌ها