کد خبر : 1988970 | 02 دی 1402 ساعت 18:38 | 21.9K بازدید | 15 دیدگاه

خرید بی‌نظیر: ییلدیز جدیدترین جواهر یووه

کنان یلدیز، مهاجم یوونتوس، بازیکن با ارزشی است که باشگاه ایتالیایی موفق شد فصل گذشته آن را به صورت رایگان از بایرن مونیخ جذب کند.

خرید بی‌نظیر: ییلدیز جدیدترین جواهر یووه

به گزارش "ورزش سه"، کنان یلدیز در بهترین فرم ممکن قرار دارد. این مهاجم متولد 2005 قبل از موفقیت در اولین مسابقه به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب اصلی، این فرصت را داشت که استعداد خود را در تیم جوانان یوونتوس نشان بدهد. فصل گذشته او در پریماورا 37 بازی انجام داد و 15 گل به ثمر رساند.

خرید بی نظیر

یلدیز یک سال پیش به لطف تیزبینی مدیران باشگاه به یووه منتقل شد. بیانکونری‌ها مدتی بود که پیگیری می‌کردند و متوجه شدند که این پسر قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید نخواهد کرد تا اینکه به وارد عمل شدند. یک معامله بدون هزینه که می‌تواند در چند سال فوق العاده باشد اما واضح است که اکنون باید روی مسیر رشد تمرکز کند.

1970251

مشخصات

همانطور که در پریماورا عمل می‌کرد، در بازی مقابل فروزینونه نیز مانند دل پیرو پس از گلزنی شادی کرد: دستانش را باز کرد و زبانش را بیرون آورد. او در یک مسابقه دشوار شخصیت و ویژگی‌های فنی قوی خود را نشان داد. نکته جالب درباره یلدیز اینکه او در 10 سالگی با آدیداس قرارداد امضا کرد و به این ترتیب انواع رکوردها در قراردادهای بین برندها و ورزشکاران کم سن‌وسال را شکست. تکنیک، دریبلینگ، دید باز در بازی و فیزیک بدنی مشخصات او را جذاب می‌کند. او پیش از اینکه یوونتوس را انتخاب کند یا پیشنهاد تمدید بایرن مونیخ و حتی بارسلونا مواجه بود اما ترجیح داد روی پروژه یوونتوس شرط بندی کند.

خانواده ورزشی

یلدیز در یک خانواده ورزشی بزرگ شد. پدربزرگش، که رابطه صمیمانه‌ای با او دارد، داور هندبال است یلدیز هم پیش از ورود به فوتبال برای مدتی ورزش هندبال را دنبال می‌کرد. او همچنین طرفدار بسکتبال است: جا مورانت و استفن کری ستاره‌های مورد علاقه او در NBA هستند. یکی از تفریحات افراطی او شرکت در مسابقات F1 با کنسول‌های شبیه ساز رانندگی در این مسابقات است‌. او در آکادمی بایرن مونیخ عملکرد قابل توجهی داشت: در تیم زیر 17 ساله‌ها، او طی 7 بازی،  4 گل زد و 5 پاس گل ارسال کرد. همچنین بازیکن فعلی یوونتوس در تیم زیر 19 ساله‌های بایرن مونیخ، در 8 بازی، 2 گل زد و 3 پاس گل ارسال کرده بود. به نظر می‌رسد او در یوونتوس می‌تواند آمار بهتری را ثبت کند.

دیدگاه‌ها