کد خبر : 1988985 | 02 دی 1402 ساعت 19:15 | 13.4K بازدید | 10 دیدگاه

اعتراف مدافع یونایتد: اعتماد به نفس نداریم

لوک شاو، مدافع منچستریونایتد، می‌گوید این تیم به دلیل عدم اعتماد به نفس کافی نمی‌تواند در گلزنی مقابل حریفانش دقت بالایی داشته باشد.

اعتراف مدافع یونایتد: اعتماد به نفس نداریم

 به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس با 2 گل از وستهام شکست خورد تا تیم تحت هدایت اریک تن هاخ یک مرتبه دیگر تحت فشار قرار بگیرد.

لوک شاو، مدافع منچستریونایتد، اعتقاد دارد که عدم اعتماد به نفس کافی یکی از دلایل اصلی ناکامی‌های اخیر این تیم پرطرفدار است.

لوک شاو پس از بازی گفت: "اگر گل اول را می‌زدیم، شاید نتیجه متفاوت می‌شد. در نیمه دوم به اندازه کافی خوب نبودیم و جریمه شدیم."

عدم گلزنی؟

من نمی‌دانم مشکل چیست. ما به اندازه کافی موقعیت خلق نمی‌کنیم و دقت نداریم.

4 بازی بدون گل زده؟

فکر کردن به اینکه چه اتفاقی دارد می‌افتد، سخت است. فکر می‌کنم شاید ما به اندازه کافی موقعیت خلق نمی‌کنیم. شاید این می‌تواند در حال حاضر به دلیل عدم اعتماد به نفس ما باشد، گاهی اوقات در فوتبال طبیعی است و این اتفاق می‌افتد. ما باید تلاش کنیم و روحیه خود را حفظ کنیم.

بازی بعدی؟

ما یک بازی بزرگ دیگر مقابل استون ویلا در پیش داریم، بنابراین نمی‌توانیم برای خودمان متاسف باشیم، باید خودمان را جمع کنیم و دوباره پیش برویم. این یک بازی خانگی است و ما نمی‌توانیم به از دست دادن امتیازات عادت کنیم، باید بازی‌ها را ببریم. یونایتد یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیاست و باید از خودمان را زیر سوال ببریم و از این موقعیت خارج شویم.

دیدگاه‌ها