کد خبر : 1989001 | 03 دی 1402 ساعت 04:31 | 12.5K بازدید | 6 دیدگاه

جای خالی ناجی ساپینتو و استقلال در سیرجان

رضا میرزایی که در آخرین تقابل استقلال و گل گهر ناجی تیمش بود، غایب مهم تقابل امروز دو تیم است.

جای خالی ناجی ساپینتو و استقلال در سیرجان

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و گل گهر امروز در دیداری حساس از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. آبی پوشان در شرایطی باید با میزبان سیزجانی خود روبرو شوند که جای خالی یک بازیکن در ترکیب تیم جواد نکونام به شدت حس می‌شود.

در آخرین تقابل دو تیم بود که گل گهر تحت هدایت امیر قلعه نویی، تا کسب پیروزی برابر استقلال و شکستن نوار ناکامی‌های سریالی برابر تیم سابقش فاصله‌ای نداشت. اما تعویض طلایی ریکاردو ساپینتو ورق را کاملا به سود آبی پوشان برگرداند و نتیجه بازی عوض شد.

1970298

در دقیقه 76 مسابقه بود که رضا میرزایی به جای جعفر سلمانی پای به زمین مسابقه گذاشت. بازیکنی که از دقیقه 90 به بعد در نقش ناجی تیمش ظاهر شد و توانست از شکست تلخ برابر گل گهر، یک پیروزی شیرین بسازد.

در شرایطی که تمامی توپ‌های بازیکنان استقلال راهی به درون دروازه پیدا نکرده بود، ناگهان رضا میرزایی در دقیقه 90+2 تصمیم گرفت از پشت محوطه جریمه و روی یک توپ نه چندان خطرناک، ضربه‌ای فنی را روانه دروازه اکبرمنادی کند که شوت او به زیبایی وارد دروازه شد.

1970296

شور و شوق بازیکنان استقلال و در صدر آنها رضا میرزایی برای آغاز دوباره مسابقه و رسیدن به پیروزی در وقت‌های تلف شده جالب توجه بود. تا اینکه یک بار دیگر میرزایی به داد تیمش رسید و پس از سرنگونی این بازیکن در محوطه جریمه، داور یک خطای پنالتی به سود آبی پوشان اعلام کرد.

البته این پنالتی با جنجال بزرگی در استادیوم آزادی همراه بود و بازیکنان گل گهر و کادرفنی آنها به شدت نسبت به تصمیم بنیادی فر معترض بودند به نحوی که کوین یامگا در دقیقه 90+14 پشت توپ ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد.

1970297

میرزایی که نقش اول آخرین تقابل استقلال و گل گهر بود، به دلیل مصدومیت و پارگی رباط صلیبی، نمی‌تواند در بازی امروز حضور پیدا کند. البته او به بهبودی نسبی رسیده و از نیم فصل دوم مشکلی برای همراهی تیمش نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها