کد خبر : 1989064 | 03 دی 1402 ساعت 00:00 | 119.5K بازدید | 106 دیدگاه

کلوپ: خدای من، آرسنال چقدر قویه!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از تساوی ۱-۱ برابر آرسنال اعتراف کرد که باورش نمی‌شود توپچی‌ها چقدر قدرتمند هستند.

کلوپ: خدای من، آرسنال چقدر قویه!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و آرسنال در بازی بزرگ این هفته لیگ برتر انگلیس به تساوی ۱-۱ دست یافتند. هر دو تیم در این دیدار موقعیت‌هایی داشتند اما در نهایت بازی با همان ۲ گل نیمه اول به پایان رسید و امتیازات تقسیم شد. کلوپ در صحبت‌هایش پس از بازی عملکرد خوب آرسنال را تحسین و درباره نمایش تیمش صحبت کرد.

عملکرد دو تیم؟
خدای من! آرسنال چقدر قدرتمند است! خبر خوب این است که ما هم قوی هستیم. در چنین بازی‌هایی برگشت به زمین خودی پس از ضربات ایستگاهی سخت است، به‌خصوص با این سرعت آرسنال. اما با آن بازی‌ای که انجام دادیم و طوری که نیمه دوم را شروع کردیم قطعاً باید گل دوم را هم می‌زدیم.

نمایش تیم‌تان؟
همانطور که گفتم ما نمایش خوبی داشتیم و بازیکنان در موقعیت‌های مختلف خوب کار کردند، اما با موقعیت‌هایی که داشتیم باید گل دوم را هم می‌زدیم. در چند صحنه به جای شوت زدن پاس دادیم. چهار یا پنج بار این کار را تکرار کردیم. باید بیشتر شوت بزنیم. این یک درس است اما در کل عالی بود.

مصدومیت سیمیکاس؟
قطعا شدید است و خوب به نظر نمی‌رسید. امیدوارم مصدومیتش جزئی‌تر از چیزی باشد که فکر می‌کنیم. اگر ممکن باشد من با کمال رضایت استخوان شانه‌ام را به او می‌دهم که دوباره و خیلی زود بتواند به ترکیب برگردد.

تساوی با آرسنال در آنفیلد؟
قطعاً نتیجه ایده‌آل برد است اما باید به تیم مقابل هم نگاه کرد. آرسنال شروع بهتری داشت، اما پس از آن راهی برای برگشت به بازی پیدا کردیم. آنها واقعاً خوب هستند، ما آنها را در مدت ۱۰ دقیقه شکست دادیم و کاملا در زمین برتر بودیم، اما این نشان‌دهنده کیفیت آرسنال است که آنها دوباره بازی را به دست گرفتند. من خیلی به آنها احترام می‌گذارم.

جو آنفیلد؟
شگفت‌انگیز بود. یکی از دلایل این نمایش خوب همین تماشاگران هستند. ممنونم آنفیلد، این همان کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم.

دیدگاه‌ها