کد خبر : 1989073 | 02 دی 1402 ساعت 23:44 | 8.4K بازدید | 14 دیدگاه

آرنولد: بعدا حسرت گلی که نزدم را می‌خورم!

ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، می‌گوید در آینده حسرت فرصت طلایی که برای گلزنی مقابل آرسنال از دست داد را خواهد خورد.

آرنولد: بعدا حسرت گلی که نزدم را می‌خورم!

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین دیدار هفته لیگ برتر انگلیس، لیورپول در آنفیلد به مصاف آرسنال رفت و موفق نشد در خانه به پیروزی برسد و به تساوی 1-1 رضایت داد تا نتواند صدر جدول را پس بگیرد. این دومین تساوی پی در پی لیورپولی‌ها در آنفیلد بود تا  آرسنال در روز کریسمس صدرنشین لیگ برتر شود.

در دقیقه 72، الکساندر-آرنولد و پنج بازیکن دیگر لیورپول در یک حمله در حالی که فقط دکلان رایس را مقابل خود داشتند ضد حمله‌ای استثنایی زدند. محمد صلاح توپ را به آرنولد پاس داد و او با شوتی از کنار دیوید رایا تیر افقی دروازه آرسنال را هدف قرار داد. در این موقعیت طلایی، این دفاع راست جوان نتوانست گل برتری را به ثمر برساند که لیورپول را به صدر جدول می‌رساند.

1970435

الکساندر آرنولد با دلسردی در صحبت با اسکای اسپورت پس از بازی گفت: "در زمان شوت زدن کمی تلو تلو خوردم و پایم سر خورد. فکر می‌کنم این یکی از موقعیت‌هایی بود که حتما باید گل می‌کردم. موقعیتی که شاید دیگر برایم پیش نیاید. من خیلی وقت‌ها نزدیک دروازه می‌شوم، اما باید بتوانم بهتر گلزنی کنم. امروز بازی بسیار نزدیک بود و ما به عنوان یک تیم موقعیت‌های خود را ایجاد کردیم و در یک روز متفاوت، شاید برنده می‌شدیم و نتیجه‌ای دیگر رقم می‌خورد."

دیدگاه‌ها