کد خبر : 1989086 | 03 دی 1402 ساعت 08:02 | 14.9K بازدید | 15 دیدگاه

اوزونیدوس به دنبال شکستن طلسم سه ساله؛

ترکیب احتمالی گل‌گهر در مصاف با استقلال

تیم فوتبال گل‌گهر در مصاف خانگی مقابل استقلال سودای کسب سه امتیاز را دارد.

ترکیب احتمالی گل‌گهر در مصاف با استقلال

به گزارش "ورزش‌سه"، گل‌گهر در شرایطی گام به دیدار برابر استقلال می‌گذارد که با 18 امتیاز رتبه هفتم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد و پیروزی در مصاف با شاگردان نکونام با توجه به اینکه آنها یک بازی هم کمتر برگزار کرده‌اند، می‌تواند در ارتقا جایگاه آنها در جدول رده‌بندی بسیار اثرگذار باشد.
مارینوس اوزونیدیس در این مسابقه با تمام قوا تیمش را راهی میدان خواهد کرد و تصور می‌شود نفرات زیر در ترکیب اصلی سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی وارد زمین شوند.

در خط دروازه انتخاب اول سرمربی یونانی گل‌گهر محمدرضا اخباری است که عملکرد خوبی در هفته‌های اخیر داشته. در قلب خط دفاعی علیرضا آرتا، مسیح زاهدی و سامان فلاح در شرایط خوبی به سر می‌برند ولی احتمال حضور زاهدی و فلاح در کنار یکدیگر به نظر بیشتر باشد. ضمن اینکه پست دفاع راست و چپ به ترتیب به برزای و رزاق‌پور سپرده خواهد شد.

1970468

در خط میانی 5 نفره سپاهان شانس حضور علیزاده و زنده‌روح به عنوان دو هافبک دفاعی تیم بسیار زیاد است و یک خط جلوتر از آنها نیز تورس، علیرضا کوشکی و مهدی ممی‌زاده شانس زیادی برای حضور در ترکیب دارند. در این بخش از زمین نوید عاشوی غایب بزرگ سیرجانی‌ها به شمار می‌رود.
در نهایت در بخش هجومی به نظر می‌رسد بار دیگر به سحرخیزان جوان اعتماد شود؛ هر چند شانس میشل تی ورده هم پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت اصلا کم نیست.
ترکیب احتمالی گل گهر مقابل استقلال: 
محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، مسیح زاهدی، سامان فلاح، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‌روح، علیرضا کوشکی، مهدی ممی‌زاده، روبرتو تورس و سعید سحرخیزان.

گل‌گهر طی 3 فصل گذشته موفق به شکست استقلال نشده و اوزونیدیس امیدوار است به این وضعیت در پایان مسابقه خاتمه داده باشد.

دیدگاه‌ها