کد خبر : 1989088 | 03 دی 1402 ساعت 09:15 | 20.7K بازدید | 18 دیدگاه

فاجعه برای الاتحاد: اختلاف 22 امتیازی!

فاجعه برای الاتحاد: اختلاف 22 امتیازی!

فاجعه برای الاتحاد: اختلاف 22 امتیازی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاتحاد پس از آخرین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که موفق به کسب پیروزی خانگی مقابل سپاهان ایران شد، در دیدار لیگ روشن عربستان برابر ضمک با نتیجه سه بر یک شکست خورد و بعد از آن هم در دو دیدار جام باشگاه‌های جهان یک برد و یک باخت داشت که دیشب هم نتوانست نوار ناکامی‌هایش را قطع کند.

شاگردان گایاردو هشت روز پس از دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های جهان که مقابل الاهلی مصر نمایش ضعیفی داشتند و با نتیجه سه بر یک شکست خوردند، در ورزشگاه امیر عبدالله الفیصل جده، به مصاف الرائد رفتند که بازهم نتوانستند به برتری برسند.

تیم فوتبال الاتحاد شب گذشته در خانه مقابل الرائد رده هفدهمی، تیم یکی مانده به آخر در جدول لیگ روشن عربستان قرار گرفت تا نخستین مسابقه‌اش در دور برگشت را انجام بدهد ولی بازهم مغلوب شد و برابر حریف ضعیف خود شکست خورد.

شاگردان گایاردو که در دقیقه 12 با اخراج مدالله العلیان 10 نفره شدند، در نهایت با نتیجه سه بر یک مقابل الرائد شکست خوردند تا 28 امتیازی و در جایگاه ششم جدول لیگ روشن عربستان بمانند و فاصله عجیب و غریب با الهلال صدرنشین و 50 امتیازی پیدا کنند.

اختلاف معنادار الهلال با الاتحاد نشان می‌دهد که میزبان جام باشگاه‌های جهان و یکی از نمایندگان فوتبال عربستان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، دیگر شانسی برای رسیدن به قهرمانی در لیگ روشن عربستان نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها