کد خبر : 1989151 | 03 دی 1402 ساعت 12:30 | 27K بازدید | 14 دیدگاه

اعتراف مربی فلومیننزه:

پپ گواردیولا از جوانان ما خوشش آمده بود!

فرناندو دینیز، مربی فلومیننزه، در بدو ورود به ریودوژانیرو در مورد گفت‌وگویی که پس از فینال جام باشگاه‌های جهان با پپ گواردیولا داشت، صحبت کرد.

پپ گواردیولا از جوانان ما خوشش آمده بود!

به گزارش "ورزش سه"، فلومیننزه در فینال جام باشگاه‌های جهان برابر سیتی با چهار گل شکست خورد، هرچند جریان بازی به گونه‌ای نبود که تیم برزیلی چنین باخت سنگینی را متحمل شود.

در هر صورت سیتی به لطف تجربه و کیفیت بالای ستاره‌هایش موفق به پیروزی و کسب عنوان قهرمانی شد. در پایان بازی شاهد گفت‌وگوی گرم و صمیمانه مربیان دو تیم بودیم. پپ و دینیز در وسط زمین و قبل از اهدای مدال‌ها برای دقایقی باهم حرف زدند.

1970193

دینیز که مربی موقت تیم ملی برزیل نیز محسوب می‌شود، در بازگشت به ریو و در مصاحبه با خبرنگاران گفت: «پپ ستاره‌های سرشناس ما مثل مارسلو و فیلیپه ملو را طبعا خوب می‌شناخت ولی به من گفت تحت تاثیر بازی چند بازیکن جوان ما قرار گرفته است. ما در مورد تیم ملی برزیل نیز حرف زدیم. برای من حرف‌های پپ در نشست خبری که از تیم ما تمجید کرد، جالب بود.

1970536

او قبول کرد که فلومیننزه تیم دست و پا بسته‌ای نبود و حتی در مقاطعی سیتی را کاملا تحت کنترل داشتیم. برای همه ما لیبرتادورس یک جام رویایی بود که به آن رسیدیم و اگر قهرمان جام باشگاه‌های جهان نیز می‌شدیم، عالی می‌شد اما در هر صورت باید به سیتی تبریک گفت.»

دیدگاه‌ها