کد خبر : 1989157 | 03 دی 1402 ساعت 13:02 | 40.3K بازدید | 5 دیدگاه

نیکو بر می‌گردد

پدیده بارسا در پورتو به ته خط رسید!

دوران حضور نیکو گونزالس در پورتو را باید تمام شده دانست و او ژانویه به لالیگا بر می‌گردد.

پدیده بارسا در پورتو به ته خط رسید!

به گزارش "ورزش سه"، پورتو دیشب در جام اتحادیه فوتبال پرتغال حریف خود را 2-1 شکست داد و به دور بعد رسید. حتی برای این بازی نیز نیکو گونزالس در فهرست پورتو قرار نداشت. 

پدیده سابق لاماسیا که دو سال پیش از او به عنوان جانشین بالقوه سرخیو بوسکتس نام برده می‌شد، نتوانست زیر نظر ژاوی در ترکیب ثابت بارسا قرار بگیرد و پس از یک فصل بازی برای والنسیا (قرضی) تابستان به پورتو پیوست. 

1970544

نیکو در ازای 8.5 میلیون یورو راهی پورتو شد. انتقالی که مطلوب نبوده و انتظارات را برآورده نکرده است. محصول لاماسیا با توجه به اینکه در تیم سرجیو کونسیسائو بازیکن ثابت نیست، قصد بازگشت به لالیگا را دارد.

نیکو از ششم دسامبر دیگر وارد فهرست پورتو نشده و هر چهار بازی اخیر تیمش را بدون اینکه مصدوم باشد، با تصمیم فنی مربی از دست داده است.

1970545

او فصل جاری 14بازی برای پورتو انجام داده و در پنج‌تایشان فیکس بوده است: چهار بازی در لیگ و یک بازی در جام اتحادیه. قرارداد این بازیکن 22 ساله تا 2028 اعتبار دارد ولی موندودپورتیوو نوشته که نیکو در پورتو به ته خط رسیده و قصد بازگشت به فوتبال اسپانیا را دارد. گفته می‌شود خیرونا مقصد بعدی او خواهد بود. 

لازم به ذکر است که بارسا 40 درصد از رقم انتقال بعدی نیکو را دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها