کد خبر : 1989158 | 03 دی 1402 ساعت 12:40 | 38K بازدید | 45 دیدگاه

تمجید رونالدو از عربستان: مبهوت این پیشرفت شدم!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با انتشار پستی بار دیگر از پیشرفت عربستان سعودی در زمینه ورزش و برگزاری مسابقات ورزشی تمجید کرد.

تمجید رونالدو از عربستان: مبهوت این پیشرفت شدم!

به گزارش "ورزش سه"، عربستان در چند ماه اخیر هزینه قابل توجهی برای جذب بازیکنان نامدار و درخشان در رشته فوتبال و همچنین برگزاری مسابقات مختلف ورزشی پرداخت کرده است. 

آنها حالا میزبانی جام جهانی 2034 را هم در اختیار دارند و امیدوار هستند که بتوانند بهترین عملکرد ممکن را تا آن زمان ارائه دهند و با جلب توجه هواداران رشته‌های مختلف ورزشی در جذب توریست هم موفق عمل کنند. 

رونالدو که حالا ستاره تیم النصر عربستان است شب گذشته در یکی از رویدادهای مربوط به رشته ورزشی بوکس که در این کشور در حال برگزاری است حضور پیدا کرد تا از نزدیک شاهد مسابقات باشد. 

تصاویر مختلفی از او در کنار کانر مک گرگور منتشر شد که توجه بسیاری از هواداران این دو نفر را در شبکه‌های اجتماعی جلب کرد و حالا او با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش هم به برگزاری این رقابت‌ها در کشور عربستان واکنش نشان داده است. 

1970546

این ستاره پرتغالی با انتشار تصاویری از حضورش در رویداد شب گذشته در اینستاگرام نوشت: «بردن ورزش به بُعدی کاملا جدید. دیدگاه و اجرای بی‌مانند. نمی‌توانم دست از مبهوت شدن بردارم.» او همچنین در ادامه از پرچم عربستان سعودی استفاده کرد.

دیدگاه‌ها