کد خبر : 1989173 | 03 دی 1402 ساعت 13:27 | 40.6K بازدید | 34 دیدگاه

ضربه سیتی به بارسا: اعجوبه آرژانتینی در راه انگلیس

منچسترسیتی آماده است تا پیشنهادی 25 میلیون یورویی برای جذب کلودیو اچه‌وری ارائه کند.

ضربه سیتی به بارسا: اعجوبه آرژانتینی در راه انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، درخشش اچه‌وری که بازوبند کاپیتانی تیم ملی زیر 17 سال آرژانتین را در جام جهانی بر بازو داشت مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته است. 

پیش از این گفته شده بود که هم رئال مادرید و هم بارسلونا به‌صورت جدی در حال بررسی شرایط جذب این بازیکن هستند اما بارسا در این انتقال بسیار جدی‌تر به نظر می‌رسید ولی با پاسخ منفی از سوی ریورپلاته و این پدیده جوان روبه‌رو شد. 

حالا رسانه‌های آرژانتینی و منابع نزدیک به باشگاه ریورپلاته مدعی شده‌اند که منچسترسیتی آماده است تا پیشنهادی 25 میلیون یورویی را برای جذب این ستاره آرژانتینی ارائه کند و امیدوار است که بتواند هرچه زودتر برای جذب او به توافق برسد. 

1970562

در صورتی که توافق نهایی برای امضای قرارداد حاصل شود، مدیران سیتی آماده هستند تا این ستاره جوان را به مدت شش یا دوازده ماه همچنان به‌صورت قرضی در اختیار ریورپلاته قرار دهند تا تجربه بیشتری در زمین به دست آورد. 

گفته می‌شود که اچه‌وری هم اشتیاق بسیاری برای بازی تحت هدایت پپ گواردیولا و در ترکیب منچسترسیتی دارد و به همین دلیل آماده است تا پیشنهاد ارائه شده از سوی سیتی را بپذیرد و همین احتمال انتقال او به لیگ برتر انگلیس را افزایش داده است. 

دیدگاه‌ها