کد خبر : 1989242 | 03 دی 1402 ساعت 18:03 | 14.1K بازدید | 1 دیدگاه

مربی هوادار:

برای کار با شجاعی باید تفکر بازیکنان عوض شود

حمید عبداللهی، مربی هوادار، می‌گوید نساجی با انرژی هوادارانش به گل رسیده است.

برای کار با شجاعی باید تفکر بازیکنان عوض شود

به گزارش "ورزش سه"، حمید عبداللهی، مربی تیم هوادار تهران، در کنفرانس خبری پس از بازی با نساجی گفت: شناخت خوبی از تیم نساجی داشتیم. کمتر از ۴۸ ساعت وقت داشتیم برای اینکه تیم را برای بازی مهیا کنیم. شبانه‌روزی کار کردیم و توانستیم در نیمه اول از آن فضایی که می‌خواستیم استفاده کنیم و به گل برسیم. به بازیکنان هم گفته بودم تیم نساجی هواداران فوق العاده‌ای دارد و قطعا گل دوم نساجی با انرژی هواداران وارد دروازه ما شد. تبریک می‌گویم که به گل رسیدند و امیدوارم نساجی جایگاه بالاتری داشته باشد. بازی خوب و جانداری را شاهد بودیم.

او در پاسخ به اینکه چرا بازیکنان هوادار در نیمه دوم بازی را متوقف می‌کردند، گفت: چنین صحبتی با بازیکنان نداشتیم و من این را ندیدم. بازیکنانی که روی زمین می‌افتادند به دلیل برخورد بود. اگر الان نتیجه جور دیگری رقم خورده بود باید می‌گفتیم نساجی بازی را خوابانده؟ بازی پر از چلنج و درگیری بود. شاید هواداران نساجی از نتیجه صددرصد راضی نباشند.

او در مورد حضور مسعود شجاعی گفت: برخی از نکات تاکتیکی ما انجام نشد که آن هم دلیل دارد. این مشکل از ماست که دیر اضافه شدیم و تایم زیادی نداشتیم که بخواهیم آن را درست کنیم. بازیکنان وقتی با آقای شجاعی کار می‌کنند باید بیشتر تلاش کنند و مدل تفکرشان را عوض کنند. من نمی‌پذیرم که ما بازی را خوابانده باشیم. قطعاً قصد ما این نبوده که بخواهیم بازی متوقف شود.

عبداللهی در مورد داوری گفت: در دقیقه ۱۰ بازی من به داور چهارم گفتم ما هم می‌توانیم مثل تیم مقابل صحبت کنیم و به صحنه‌ها ورود کنیم. آقای منصوریان یکی از داوران خوب است اما کمک داورها به او خوب کمک نکردند. فکر می‌کنم در گل دوم فرشید اسماعیلی توپ را با دست کنترل کرد.

دیدگاه‌ها