کد خبر : 1989300 | 03 دی 1402 ساعت 21:09 | 9.7K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره سابق نساجی در بطن جنجال

حقیقی مقابل نساجی سینه سپر کرد!

علیرضا حقیقی با وجود اینکه دو بار در نیمه دوم توپ از خط دروازه‌اش گذر کرد، عملکرد خوبی از خود نشان داد و چند موقعیت جدی را از بازیکنان نساجی ربود.

حقیقی مقابل نساجی سینه سپر کرد!

به گزارش "ورزش سه" علیرضا حقیقی امروز فضای عجیبی را در وطنی تجربه کرد. ابتدا فضایی به شدت آشنا و پر از تشویق و تمجید و سپس فضایی غریبه و پر از شعار و توهین. در روزی که برای اولین بار بانوان در وطنی حضور یافتند، علیرضا حقیقی در هنگام گرم کردن خودش را در فضایی نوستالژیک و غرق در تشویق تمام ورزشگاه وطنی دید، اما این مسئله چندان دوام نداشت. واکنش‌های خوب او در طول بازی و عکس‌العمل‌هایش بعد از دریافت گل، وطنی را تبدیل به ورزشگاهی بر علیه حقیقی کرد. سنگربان سابق نساجی امروز شبیه به دیدارهایی که پیش از این مقابل تیم‌های قبلی خود داشت، عملکرد فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشت.

1970720

در نیمه دوم اما فشار هواداران و بازیکنان نساجی بالاخره قفل دروازه حقیقی را باز و او را تسلیم کرد. نقطه عطف ماجرا بعد از اولین گل بازی رقم خورد. بعد از گل تنشی بین او و جان‌ملکی بر سر تصاحب توپ به وجود آمد، اما با وساطت داور و بازیکنان، درگیری بین جانملکی و حقیقی، فیصله پیدا کرد.

در ادامه باز هم فشار بازیکنان و هواداران نساجی روی دروازه حقیقی ادامه داشت، اما او با دو واکنش بسیار خوب، دروازه هوادار را بسته نگه داشت. در دقایق پایانی وقت‌های قانونی، این بار فرزاد زامهران با یک ضربه دقیق از گوشه محوطه دروازه علیرضا را باز کرد. بعد از این زامهران به دنبال برداشتن توپ از دروازه و رساندن آن به نیمه زمین بود، ولی حقیقی مانع از این کار شد تا درگیری بین دو هم‌تیمی سابق به وجود بیاید و بازی دقایقی متوقف شود. اینجا هواداران نساجی هم بر علیه حقیقی به شدت شعار دادند و بعد از سوت پایان هم حقیقی فریادهایی را از گوشه و کنار استادیوم هنگام خروج شنید. ملی‌پوش سابق در پاسخ به سوالات و تلاش‌های خبرنگاران برای گرفتن پاسخ و عکس‌العمل، تنها با لبخند برای همه آنها آرزوی موفقیت کرد.

1970721

عکاس: مجتبی حمیدیان

دیدگاه‌ها